منطقه آزاد انزلی اسپانسر باشگاه ملوان شد

پژمان نوری و مازیار زارع مدیران باشگاه ملوان بندر انزلی به منظور رفع مشکلات و موانع باشگاه ملوان با مدیرعامل سازمان دیدار کردند که این دیدار نتایج خوبی برای ادامه راه و موفقیت باشگاه ملوان بندر انزلی داشت.

به گزارش فرینا، با اعلام این خبر بیان کرد: پژمان نوری و مازیار زارع مدیران باشگاه ملوان بندر انزلی به منظور رفع مشکلات و موانع باشگاه ملوان با مدیرعامل سازمان دیدار کردند که این دیدار نتایج خوبی برای ادامه راه و موفقیت باشگاه ملوان بندر انزلی داشت.

مهدی کاظمیان سخنگو و مدیر روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد انزلی خاطر نشان کرد: در این دیدار صمیمی دکتر روزبهان با اعلام حمایت سازمان منطقه آزاد انزلی از تیم پرافتخار ملوان جهت حضور در ادامه رقابت های لیگ آزادگان، تیم فوتبال ملوان بندرانزلی را یکی از تیم های ریشه دار کشور معرفی و بیان کرد با توجه به اهمیت ورزش در حفظ سلامت و ایجاد فضای نشاط اجتماعی سازمان سازمان منطقه آزاد انزلی در طول سال های گذشته با حمایت به صورت اسپانسری از تیم فوتبال ملوان بندرانزلی تلاش نموده تا این امر محقق شود.

کاظمیان در ادامه با اعلام قول همکاری و مساعدت ویژه برای حمایت از قوهای سپید انزلی افزود: طبق توافقات مقرر گردید، مبلغ اسپانسری در دو مرحله به باشگاه ملوان پرداخت شود و سازمان منطقه آزاد انزلی در ادامه مسیر باشگاه ملوان بندرانزلی را حمایت خواهد کرد.

پژمان نوری و مازیار زارع نیز در این دیدار مراتب قدردانی خود را از محمد ولی روزبهان مدیرعامل سازمان منطقه آزاد انزلی و معاونین وی جهت همکاری و مساعدت لازم با باشگاه ملوان، اعلام کردند.

خبرنگار منطقه آزاد انزلی امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.

آخرین اخبار آرشیو