مدیرعامل منطقه آزاد قشم با فرمانده نیروی انتظامی شهرستان دیدار کرد؛

برقراری امنیت شرط رونق گردشگری و جذب سرمایه گذاری در منطقه

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم با حضور در مقر فرماندهی نیروی انتظامی قشم با سرهنگ حسین الهی فرمانده نیروی انتظامی این شهرستان دیدار کرد.

به گزارش فرینا، حمیدرضا مؤمنی در این دیدار ضمن تشکر و قدردانی از زحمات نیروهای انتظامی قشم در راستای برقراری امنیت در سطح جزیره، اظهار کرد: امنیت پایدار قشم با مدیریت ارزشمند فرماندهی و حضور مقتدرانه نیروهای انتظامی در این منطقه حاصل شده است.

مومنی تصریح کرد: رونق گردشگری در جزیره و تأمین امنیت گردشگران و همچنین نظم عمومی در شهرستان قشم، با همدلی تمامی نیروها و نهادهای اجرایی در جزیره فراهم خواهد شد و این مهم با هماهنگی و تلاش شبانه روزی نیروهای انتظامی امکان پذیر می‌شود.

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم افزود: موفقیت سازمان منطقه آزاد قشم در جذب سرمایه گذاران داخلی و خارجی در سایه امنیت و آرامش حاکم بر این منطقه ممکن شده و این موفقیت را مرهون خدمات تلاشگران تأمین کننده امنیت است.

به گفته مؤمنی؛ هیچ فعالیتی بدون شرایط نظم و امنیت به موفقیت نمی‌رسد و زندگی بدون نظم و امنیت معنا و مفهوم واقعی پیدا نمی‌کند.

وی با بیان اینکه ایجاد نظم و امنیت در جامعه به عنوان دو مأموریت مهم نیروهای انتظامی است، ادامه داد: همکاری مردم قشم با نیروهای تأمین کننده امنیت موجب بالا رفتن سطح امنیت در این منطقه می‌شود و تقویت این ارتباط نتایج مثبتی را برای جزیره به همراه خواهد داشت.

سرهنگ حسین الهی فرمانده نیروی انتظامی شهرستان قشم نیز در دیدار با قدردانی از حمایت‌های مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم از نیروهای تأمین کننده امنیت، خاطرنشان کرد: جزیره قشم به عنوان یک جزیره مهم و استراتژیک ظرفیت‌های مهمی در حوزه سرمایه گذاری و گردشگری دارد که امنیت، مهم‌ترین عامل ورود گردشگران و جذب سرمایه گذاران محسوب می‌شود.

سرهنگ الهی با تاکید بر ضرورت برنامه ریزی در جهت کاهش آسیب‌های اجتماعی در جزیره قشم، خاطرنشان کرد: نیروی انتظامی برای حاکمیت امنیت پایدار در این منطقه از هیچ کوششی فروگذار نیستند و همچنان برای بقای نام قشم در زمره امن‌ترین شهرستان‌های ایران تلاش می‌کنند.

وی افزود: با هماهنگی بیشتر میان نیروهای انتظامی و سازمان منطقه آزاد قشم و با افزایش آگاهی و اطلاع رسانی میان شهروندان، گردشگران و فضاهای گردشگری با سرعت بیشتری می‌توانیم به حل برخی مشکلات امنیتی و آسیب‌های اجتماعی بپردازیم.

فرمانده نیروی انتظامی شهرستان قشم در پایان این دیدار یادآور شد: برقراری امنیت در تمام نقاط جزیره قشم به عنوان یکی از مقاصد اصلی گردشگری و اقتصادی کشور، بسیار با اهمیت است و نیروهای انتظامی با تمام قوا و بدون هیچ چشم داشتی برای ایجاد امنیت تلاش می‌کنند.

خبرنگار منطقه آزاد قشم امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.

آخرین اخبار آرشیو