برگزاری ششمین همایش بین المللی دیجیتال مارکتینگ و صنعت گردشگری

لینک کوتاه: freena.ir/detail/54925
ساعت 11:02 يکشنبه 22 دی 1398
ششمین همایش بین المللی دیجیتال مارکتینگ و صنعت گردشگری در ۲۷ دی ماه امسال (۱۳۹۸) در سالن همایش‌های بین المللی هتل اسپیناس پالاس شهر تهران برگزار می‌گردد.

به گزارش فرینا؛ این همایش  بر مباحثی نظیر نقش دیجیتال مارکتینگ در بهبود فرآیند برندسازی، شناسایی پتانسیل‌های فضای کسب و کار اینترنتی در اقتصاد شهری، شناخت الگو‌های بدیع بازاریابی کالا و خدمات با استفاده از متد‌های نوین بازاریابی اینترنتی، بهره گیری از قدرت نفوذ شبکه‌های اجتماعی و بازاریابی آنلاین در جذب و توسعه توریسم در صنعت گردشگری، روش‌های راه اندازی کسب و کار‌های آنلاین در جهت توسعه کار آفرینی، افزایش فروش و توسعه بازار‌های صادراتی از طریق دیجیتال مارکتینگ، تأثیر صنعت گردشگری در برندسازی و نفوذ فرهنگ ایرانی در جوامع جهانی و … متمرکز است.

گفتنی است؛ در این همایش بزرگ، مخاطبان بسیاری از جمله مدیران عامل، مدیران ارشد بازرگانی، مقامات دولتی، مدیران روابط عمومی و کارشناسان فروش که در حوزه‌های مختلف بیزنس و کسب و کارفعال هستند، حضور خواهند داشت.

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.

آخرین اخبار

معماری حکمرانی مناطق آزاد ایران؛ نخبه محوری، توسعه گرایی و الگوی ملی پیشرفت
شتاب توسعه آموزشی در جنوب سیستان و بلوچستان با طرح ساخت هزار کلاس درس
نشست شورای ورزش دبیرخانه شورای‌عالی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی برگزار شد
حضور فعال منطقه آزاد انزلی در نمایشگاه بین‌المللی «كیش اكسپو 2025» با تمركز بر معرفی فرصت‌های نوین سرمایه‌گذاری و صادرات
انتصاب مدیرعامل سازمان به عنوان رییس پدافند غیرعامل منطقه آزاد انزلی

یادداشت

اینچه‌برون؛ دروازه ایران به راه ابریشم و اوراسیا
معماری حکمرانی مناطق آزاد ایران؛ نخبه محوری، توسعه گرایی و الگوی ملی پیشرفت
نقش بی‌بدیل شلمچه در پیوند اقتصاد انرژی ایران و عراق
مانیفست تازه دولت برای احیای مناطق آزاد
ارس؛ گذرگاه استراتژیک ایران به اوراسیا: فرصت ها و چشم اندازها