هیچ واحد صنعتی جزیره بر اثر بارش شدید باران آسیب ندیده است

مدیر صنعت، معدن و تسهیل تولید سازمان منطقه آزاد قشم گفت: بارندگی‌های شدید روزهای گذشته هیچ تأثیر منفی در فرآیند فعالیت واحدهای تولیدی مستقر در شهرک‌های صنعتی قشم نداشته است.

به گزارش فرینا، محمد مهدی برنجی با اعلام این خبر اظهار کرد: با وجود بارندگی‌های بی سابقه در قشم، تاکنون هیچ گزارشی از ایجاد مشکل در واحدهای تولیدی و صنعتی فعال منتشر نشده و فرآیند تولید آنها بدون توقف در حال انجام است.

برنجی افزود: ستاد بحران سازمان منطقه آزاد با کمک یکی از پیمانکاران و استفاده از یک دستگاه لودر، چندین محل از شهرک صنعتی تولا را که احتمال تجمیع روان آب های ناشی از بارش شدید باران در آن وجود داشت را برای هدایت آب به دریا هموار کردند.

به گفته وی، در صورتی که تدابیر لازم  برای جلوگیری از سیل و آبگرفتگی در شهرک صنعتی طولا انجام نمی‌شد، بهطورحتم خسارتی به تاسیسات این شهرک صنعتی وارد می‌شد و فعالیت واحدهای تولیدی با کندی پیش می‌رفت.

مدیر صنعت، معدن و تسهیل تولید سازمان منطقه آزاد قشم با اشاره به حمایت سازمان منطقه آزاد قشم از فعالیت واحدهای تولیدی، تصریح کرد: با حمایت‌های صورت گرفته از واحدهای تولیدی و صنعتی و همچنین با برنامه‌ریزی و استفاده از ظرفیت‌های موجود در جزیره قشم در سال رونق تولید، می‌توان گام‌های مهمی در حوزه اقتصاد منطقه برداشت.

برنجی گفت: قشم به عنوان بزرگترین جزیره منطقه خلیج فارس و دریای عمان از قابلیت‌ها و ظرفیت‌های سرمایه گذاری مناسبی برخوردار بوده و توانسته توجه بسیاری از سرمایه گذاران بخش‌های مختلف اقتصادی را به خود جلب کند.

گفتنی است؛ براساس آخرین برآوردها؛ هم اینک 196 شرکت با جمعیت 4 هزار و 771 نیروی کار در بخش‌های مختلف تولیدی و صنعتی منطقه آزاد قشم فعالیت می‌کنند.

آمنه شهیدی امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.