ورود تکنولوژی جدید با مشارکت شرکت اروپایی به جزیره کیش

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش، یکی از ویژگی های سرمایه گذاری شرکت دینا کیش، مشارکت با شرکت اروپایی است که ورود تکنولوژی جدید می تواند در کیفیت کار و بهره وری تاثیر گذار باشد، امیدورایم بخشی از تولیدات این شرکت به صادرات مجدد منتهی شود

به گزارش فرینا، غلامحسین مظفری، چهارشنبه 25 دی، در بازدید از شرکت دینا کیش که در حوزه تولیدات عطر و ادکلن فعالیت می کند، گفت: شرکت دینا کیش با وارد کردن تکنولوژی جدید به این واحد صنعتی از پیش بینی صادرات 22 میلیون دلاری که بخشی از نیاز کشور را در این حوزه صنعتی بر طرف می کند خبر داد.

مظفری با اشاره به دانش، تکنولوژی و ظرفیت جزیره کیش در حوزه تولیدات عطر، ادکلن و کالاهای بهداشتی؛ اظهار داشت: با توجه به اینکه جزیره کیش از ظرفیت و تکنولوژی خوبی برخوردار است باید تلاش کنیم نیاز های وارداتی سرزمین اصلی در این حوزه تامین شود.

وی در خصوص محقق شدن این سرمایه گذاری در جزیره کیش؛ گفت: بر اساس برنامه های پیش بینی شده شرکت دینا کیش، فاز یک این واحد صنعتی که باعث اعتبار این حوزه از صنعت در کشور خواهد بود در خرداد سال آینده افتتاح می شود.

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش با بیان اینکه با افزایش ارز، شرکت ها برای تامین مواد اولیه خود با مشکل مواجه می شوند گفت: بخش عمده ای از واردات مواد اولیه تحت تاثیر افزایش ارز است در واقع نقدینگی یکی از مشکلات جدی تولید کننده ها است و سازمان منطقه آزاد کیش با نقش حمایتی در کنار این پروژه ها حضور دارد.

مظفری در خصوص تامین منابع مالی این مجموعه ها از طریق سیستم بانکی؛ اظهار داشت: ظرفیت سازمان منطقه آزاد کیش در ارتباط با بانک ها و تفاهم نامه هایی که سازمان با بانک های کشور دارد و نیز در صورت نیاز به صندوق ملی، برای توسعه و ارتقای این مجموعه ها استفاده خواهیم کرد.

خبرنگار منطقه آزاد کیش امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.

آخرین اخبار آرشیو