امام جمعه شهرستان قشم در تجلیل از فیلم مستطیل قرمز عنوان کرد؛

نقش هنر در انتقال ارزش های دوران دفاع مقدس بی بدیل است

امام جمعه شهرستان قشم گفت: هشت سال دفاع مقدس گنجینه گرانبهایی است که هنر سینما می تواند ارزش های این دوران را به شایستگی به تصویر بکشد.

به گزارش فرینا، حجت الاسلام والمسلمین میثم تارم اعلام کرد: هر هنرمندی که بتواند گوشه ای از آنچه در هشت سال جنگ تحمیلی علیه جمهوری نوپای اسلامی در ایران اتفاق افتاد را به تصویر بکشد، شایسته تقدیر است.

وی ادامه داد: مستطیل قرمز به عنوان یک اثر تاثیر گذار با نگاهی نو به موضوع جنگ، توانسته بخشی از رشادت ها، پایمردی ها، فداکاری و صبر و مقاومت مردم غرب کشور را به خوبی به نمایش بگذارد.

به گفته امام جمعه شهرستان قشم، جوانان امروز ایران اسلامی که دوران دفاع مقدس را درک نکرده اند باید از طریق چنین فیلم هایی با واقعیات زندگی مردم در دوران هشت سال دفاع مقدس آشنا شوند.

وی در پایان برای دست اندرکاران این اثر فاخر سینمایی که موفق به دریافت عنوان برتر سینمای دفاع مقدس در جشنواره میلان ایتالیا شدند آرزوی موفقیت کرد.

شایان ذکر است؛ فیلم سینمایی مستطیل قرمز به کارگردانی برادران صید خانی که از جشنواره بین المللی سینمای ایتالیا عنوان فیلم برتر را دریافت کرده است، به پیشنهاد حمیدرضا مومنی مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم پیش از اکران سراسری به صورت اختصاصی در سینما سیتی قشم به نمایش گذاشته شد.

خبرنگار منطقه آزاد قشم امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.

آخرین اخبار آرشیو