افزايش توان ملي در منطقه ويژه انرژي پارس به دليل تحريم ها

لینک کوتاه: freena.ir/detail/5504
ساعت 16:25 چهارشنبه 11 خرداد 1390
مدير عامل منطقه ويژه اقتصادي انرژي پارس اعلام کرد: تحريم ها منجر به افزايش توان مشاوره ملي در منطقه ويژه انرژي پارس شده است.

موسي سوري، مدير عامل منطقه ويژه انرژي پارس درگفتگو با خبرنگار بنا (bena) با بيان اين مطلب افزود: با توجه به اينکه زير ساخت هاي اصلي مجتمع بندري پارس فراهم شده است خوشبختانه تحريم هاي موجود بر روند فعاليت هاي اين مجموعه هيچ تاثيري نداشته و نخواهد گذاشت.

وي اضافه کرد: اين در حالي است که پست هاي اسکله مجتمع بندري پارس هم اکنون تکميل شده است و اما ساخت و احداث يکسري از ساختمان هاي عمومي و انبار سازي هنوز انجام نشده که براي ساخت آن صد در صد از منابع داخلي اين کالا تامين مي شود و تحريم ها هيچ گونه تاثيري بر فعاليت هاي بندري اين منطقه نخواهد داشت.

سوري در خصوص عدم تاثير تحريم ها بر فازهاي پارس جنوبي گفت: همچنين در بخش فاز هاي پارس جنوبي نيز ما کاملا به خودکفايي رسيده ايم اين در حالي است که فازهاي پارس جنوبي تحت مديريت شرکت نفت و گاز پارس است.

مدير عامل منطقه ويژه انرژي پارس گفت: همچنين تحريم ها موجب شده که مجموعه فازهاي پارس جنوبي به سمت طراحي و اجرا رهنمون شود.

وي تاکيد کرد: تحريم ها نه تنها تاثيري بر روند فعاليت هاي اين مجموعه نداشته است بلکه موجب شده درفازهاي پارس جنوبي به سمت خودکفايي برسيم ./205

شناسه خبری: 5504

آخرین اخبار

از تبدیل وضعیت ایثارگران تا رشد 300 درصدی پروژه‌های زیرساختی «اروند»
راه‌اندازی اینترنت رایگان نسل 6 در کیش
وزیر اقتصاد: نهایی شدن كریدر شمال جنوب مورد تاكید ایران است
گردهمایی بهترین های فناوری اطلاعات و ارتباطات کشور در نمایشگاه کیتکس 2024
ندای تفرقه، صدای دشمن است

یادداشت

اهمیت راهبردی بندر چابهار در توسعه‌ منطقه‌ای
مناطق آزاد و ویژه اقتصادی؛ هویت بخش شعار «جهش تولید با مشارکت مردم»
«جهش تولید» نیاز به «مشارکت مردمی» دارد
اهداف اقتصادی در حکومت مردم‌سالار باید توسط توده مردم تعیین شود
ماکو، سرزمین چهارسو