بکارگیری دانش فنی جدید در مهندسی عمران منطقه آزاد اروند

معاون فنی و امور زیربنایی سازمان منطقه آزاد اروند بروز شدن و بکارگیری دانش فنی جدید در مهندسی عمران منطقه را از رویکردهای اصلی این سازمان در آینده برشمرد.

به گزارش فرینا، موعود شمخانی در همایش مدلینگ اطلاعات ساختمان ( BIM) که امروز با حضور مهدی رعیتی مدیر فنی و امور زیربنایی دبیرخانه مناطق آزاد، اساتید دانشگاه های تهران و فردوسی مشهد در سالن همایش های این سازمان برگزار شد؛ گفت: با توجه به اینکه اساس توسعه در هرمنطقه ای توسعه ی انسانی آن منطقه است، هدف ما در اکثر پروژه های نوینمان چه در چارچوب اجرا و چه در چارچوب آموزش این بوده است که سطح علمی مجموعه را ارتقا دهیم.

شمخانی افزود: در قرارداد ما با این پروژه چند کارگاه آموزشی هم گنجانده شده است که اولین آن امروز برگزار شد، همیشه هدف سازمان منطقه آزاد اروند و به طبع آن معاونت عمرانی در رویدادها و پروژه های مختلف افزایش سطح علمی و دانشی ضمن انجام آن رویدادها و پروژه ها بوده است .

وی خاطر نشان کرد: ساختمان اداری، فرهنگی سازمان منطقه آزاد اروند یکی از پروژه های است که ایجاد زیرساخت های مناسب برای توسعه انسانی در آن دیده شده است.

معاون فنی و زیر بنایی سازمان منطقه آزاد اروند در پایان گفت:امیدوارم در تمامی سطوح به این نتیجه برسیم که می توانیم بروزتر باشیم و از نظر علمی جهشی رو به جلو داشته و نتیجه این مهم را در تجربه ها و پروژه های در دست اقداممان ببینیم .

خبرنگار منطقه آزاد اروند امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.

آخرین اخبار آرشیو