معرفی جاذبه ها گردشگری و صنایع دستی قشم در نمایشگاه بین المللی گردشگری فیتور مادرید2020:

درخشش ژئوپارک قشم در سرزمین ماتادورها

مدیر ژئوپارک جهانی قشم با اشاره به آغاز بکار نمایشگاه صنعت گردشگری مادرید (FITUR) گفت: جاذبه های گردشگری منحصر بفرد قشم و صنایع دستی جزیره در این نمایشگاه پنج روزه معرفی خواهد شد.

به گزارش فرینا، علیرضا امری کاظمی با اعلام این مطلب، افزود: 10 کشور دارای ژئوپارک از جمله قشم در این نمایشگاه بین المللی که از امروز تا ششم بهمن ماه در شهر مادرید پایتخت اسپانیا برگزار می شود حضور دارند.
امری کاظمی ادامه داد: با حضور حمید رضا مومنی رئیس هیات مدیره و مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم، نشست های متعددی با مسئولان ژئوپارک های جهانی حاضر در این نمایشگاه انجام خواهد شد.
به گفته وی، امضای تفاهم نامه های مستقل با ژئوپارک های مختلف دنیا یکی از مهمترین برنامه های مشارکت قشم در این نمایشگاه بین المللی محسوب می شود.
مدیر ژئوپارک جهانی قشم یادآور شد: ژئوپارک جهانی قشم به عنوان تنها ژئوپارک خاورمیانه از سوی یونسکو در غرفه اصلی ژئوپارک های جهانی در این نمایشگاه بین المللی، تابلو مستقل دارد.
امری کاظمی گفت: سازمان منطقه آزاد قشم و ژئوپارک جهانی این منطقه در این نمایشگاه بین المللی حضور پررنگ و فعالی دارند و جاذبه های بسیار مهم گردشگری قشم از جمله ژئوسایت های ژئوپارک جهانی قشم و توانمندی فعلان حوزه صنایع دستی جزیره را به مخاطبان از نقاط مختلف جهان معرفی خواهیم کرد.
گفتنی است؛ که نمایشگاه صنعت گردشگری مادرید(FITUR)  فرصتی است تا شرکت کنندگان از نزدیک با کامل ترین ابزار فروش محصولات این صنعت تاثیرگذار در حوزه اقتصادی آشنا شوند.
از این نمایشگاه می توان به عنوان فرصتی برای ایجاد ارتباطات مهم در سطح جهانی با هدف توسعه راهبردهای آینده صنعت گردشگری براساس آنچه مخاطبان و مشتریان این صنعت نیاز دارند، استفاده کرد.
انتظار می رود این نمایشگاه مهم بین المللی دستاوردهای مهمی را برای آینده فعالیت های حوزه گردشگری قشم که از ظرفیت های ارزشمند حوزه گردشگری برخوردار است، به همراه داشته باشد.

خبرنگار منطقه آزاد قشم امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.

آخرین اخبار آرشیو