تجلیل از ۳۳ شرکت کننده نمایشگاه بین المللی شیلات قشم

سومین نمایشگاه بین المللی شیلات، آبزیان و صنایع وابسته در قشم پس از سه روز برپایی در سالن نمایشگاه های بین المللی این منطقه با اهدای لوح سپاس به شرکت کنندگان به کار خود پایان داد.

به گزارش فرینا، در مراسم اختتامیه این نمایشگاه بین المللی از ۳۳ شرکت از جمله ۶ شرکت خارجی از کشورهای فرانسه، دانمارک، ترکیه، کره جنوبی، چین و مالزی و ۱۵ شرکت صنایع شیلاتی جزیره قشم، تجلیل شد.
شرکت کنندگان این‌ نمایشگاه که در حوزه های مختلف صنایع شیلاتی فعالیت دارند، توانمندی های خود را در این نمایشگاه بین المللی سه روزه از جمله در زمینه پرورش میگو، تولید ماهی خشک و غذای آبزیان به نمایش گذاشتند.  
سازمان منطقه آزاد قشم در راستای تحقق سهم این جزیره برای تولید ۸۴ هزار تُن ماهی در قفس بر اساس برنامه ششم توسعه کشور ، از سرمایه گذاران داخلی و خارجی علاقمند در این بخش و در حوزه های فرآوری و بسته بندی آبزیان نیز حمایت می کند. 
شایان ذکر است؛ سومین نمایشگاه بین المللی شیلات، آبزیان و صنایع وابسته قشم شامگاه چهارشنبه، دوم بهمن ماه با حضور مدیرکل شیلات استان هرمزگان، معاونان و مدیران سازمان منطقه آزاد قشم و شهرستان افتتاح شد‌.

خبرنگار منطقه آزاد قشم امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.

آخرین اخبار آرشیو