بدرقه مسافران جزیره در اسکله لافت

نماینده ویژه مدیرعامل سازمان‌ منطقه آزاد قشم در راس هیاتی با حضور شبانه در اسکله لافت، انبوه مهمانانی که از مسیر زمینی وارد جزیره شده بودند را بدرقه کرد.

به گزارش فرینا، نریمان توکلی جویباری در ارتباط با حضور شبانه در اسکله لافت گفت: به دستور مدیرعامل سازمان‌ منطقه آزاد قشم با حضور در اسکله لافت ضمن تکریم مهمانان جزیره، آنان را برای سفر به شهر و دیارشان بدرقه کردیم.

توکلی جویباری ادامه داد: از روز هشتم بهمن ماه تاکنون حدود ۷۰ هزار گردشگر از سه مسیر زمینی (اسکله پهل به لافت)، دریایی (حقانی به ذاکری) و هوایی فرودگاه بین المللی قشم، وارد این‌ جزیره زیبا شدند.

نماینده ویژه مدیرعامل سازمان‌ منطقه آزاد قشم بیان داشت: حدود ۵۰ هزار نفر از گردشگران از مسیر زمینی وارد سرزمین عجایب هفت گانه خلیج فارس شده بودند و امشب در اسکله لافت، از هموطنانمان برای انتخاب قشم به عنوان‌ مقصد گردشگری تشکر کردیم.

شایان ذکر است؛ حمیدرضا مومنی مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم با توجه به موج سفر گردشگران به این‌ جزیره، از روز چهارشنبه نهم بهمن ماه به نریمان توکلی جویباری مدیرکل حوزه مدیرعامل سازمان ماموریت داد تا از اماکن گردشگری و مبادی ورودی و خروجی جزیره با هدف بررسی مسایل گردشگران بازدید نماید.

توکلی جویباری به اتفاق مدیرکل روابط عمومی و امور بین الملل سازمان‌ منطقه آزاد قشم و چند تن از مدیران دیگر این سازمان طی سه روز گذشته به دفعات از اماکن اقامتی، گردشگری و مبادی ورودی و خروجی جزیره قشم بازدید کردند و نظر انبوه گردشکران در رابطه با چگونگی ارائه خدمات در اماکن یاد شده رادجویا شدند که اکثر گردشگران از نحوه خدمات اظهار رضایت داشتند.

پیش بینی می شود این اقدام ارزشمند می تواند ستاد اجرایی خدمات سفر قشم را برای ارائه خدمات شایسته تر از طریق کمیته های مختلف این ستاد همزمان با موج سفرهای نوروز ۹۹ که از ۲۵ اسفند ماه آغاز می شود، آماده کند.

خبرنگار منطقه آزاد قشم امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.