همزمان با چهارمین روز دهه مبارک فجر؛

افتتاح طرح های عمران روستایی در منطقه آزاد انزلی

در چهارمین روز از دهه مبارک فجر، و با حضور معاون فرهنگی، اجتماعی، گردشگری سازمان، فرماندار و مسئولین شهرستان بندر انزلی چندین‌ طرح عمران روستایی و ارتقاء استانداردهای زیست در سطح روستاها در این منطقه مورد بهره برداری قرار گرفت.

به گزارش فرینابر این اساس در چهل و یکمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، بوستان های طالب آباد، گلشن و لیجارکی با متراژ حدودد ۴۵۰۰ متر مربع افتتاح شدند.

بوستان های فوق دارای امکاناتی همچون فضای بازی کودک، تجهیزات ورزشی، زمین چمن مصنوعی و آلاچیق می باشند که به منظور توسعه امکانات تفریحی و گردشگری در محیط روستایی منطقه از سوی این سازمان احداث شد.

از سوی دیگر سکوی ورزشی مجموعه ورزشی روستای گلشن در راستای استاندارد سازی این محیط ورزشی و ایجاد مکان مناسب برای تماشاگران نیز مورد بهره برداری قرار گرفت.

آسفالت معابر روستایی سه روستا نیز جزو طرح‌هایی بود که به مناسبت فجر پیروزی انقلاب اسلامی افتتاح شدند.

بنابراین گزارش بازسازی امکانات توزیع برق در معابر روستایی منطقه نیز با همکاری شرکت توزیع نیروی برق استان گیلان در مدار خدمت رسانی قرار گرفتند.

گفتنی است مجموع اعتبارات تخصیص یافته از محل منابع این سازمان در حدود ده میلیارد ریال می باشد و مجموع هزینه صرف شده از سوی شرکت توزیع نیروی برق و دهیاری های منطقه افزون بر هفت میلیارد ریال است.

خبرنگار منطقه آزاد انزلی امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.

آخرین اخبار آرشیو