مومنی؛

تعاونی ها باید بر مدار تولید ثروت حرکت کنند

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم در دیدار با مجموعه هیات مدیره شرکت تعاونی کارکنان این سازمان، از تولید ثروت به عنوان مهمترین رکن حرکت تعاونی ها نام برد.

به گزارش فرینا، حمید رضا مومنی در این دیدار ضمن تاکید بر اقدامات تعاونی کارکنان این سازمان، افزود: نباید به این میزان موفقیت متکی باشید بلکه باید تلاش کنید دارایی های مجموعه تعاونی کارکنان را با هدف ارزش افزوده، مولد کنید.
مومنی گفت: خدمات شایسته ای که طی دو سال گذشته به بیش از یکهزار عضو تعاونی با 14 نفر نیروی ستادی انجام داده اید نشان از توانمندی شما در ارائه کارهای مهمتر دارد.
مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم با تاکید بر اهمیت ارائه خدمات شایسته تر به اعضا و کسب اطلاعات در زمینه ورود به کارهای بزرگتر و موفقیت در برابر رقیبان، اظهار داشت: با تقویت سبد خدمات و پاسخ مثبت به کارهای نو می توانید نام و اقدامات تعاونی کارکنان را به جایگاهی برسانید که هیچ تغییر و تحولی نتواند این مسیر را دچار مشکل کند.
وی از تقویت تجهیزات و ماشین آلات و نیروهای عملیاتی توانمند به عنوان نیازهای تعاونی کارکنان سازمان نام برد و افزود: با برگزاری دوره های آموزشی باید نیروهای خدماتی این مجموعه را هم در ارائه هرچه بهتر خدمات یاری کنید.
رییس هیات مدیره تعاونی کارکنان سازمان منطقه آزاد قشم هم در ابتدای این دیدار، گفت: این مجموعه با حمایت مدیرعامل سازمان منطقه آزاد و همدلی هیات مدیره تعاونی کارکنان توانسته به موفقیت های مناسبی دست یابد.
سعید بنی عامریان اعلام کرد: تمام عملکرد تعاونی کارکنان به صورت شفاف بر روی سایت این مجموعه درج شده تا اعضا به راحتی بتوانند از اقدامات انجام شده آگاه شوند.
وی ادامه داد: برنامه های مهمی را برای سال 99 این مجموعه با فعالیت در خارج از حوزه جزیره قشم درنظر گرفته ایم تا سود اعضا با افزایش قابل توجه همراه شود.
مدیرعامل تعاونی کارکنان سازمان منطقه آزاد قشم هم در این دیدار گفت: با تمام توان در پی افزایش سهم اعضای این مجموعه با ورود به فعالیت های مهم تر هستیم.
عباس رنجبری با اعلام اینکه دارایی های تعاونی کارکنان نسبت به آغاز فعالیت این مجموعه در سال 1391 به 30 برابر افزایش یافته است، افزود: اندیشه ما افزایش چشمگیر تر فعالیت ها با هدف ارتقا سرمایه اعضای این مجموعه است.
وی از حمایت ها و راهکارهای مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم به عنوان چراغ راهی برای موفقیت هرچه بیشتر تعاونی کارکنان این سازمان نام برد و تاکید کرد: بطور حتم سال های پیش روی این مجموعه درخشان تر از گذشته خواهد بود.
رنجبری تاکید کرد: راه اندازی و تجهیز فروشگاه ویژه کارکنان از برنامه های اولویت دار این مجموعه در سال 99 خواهد بود.
نایب رییس تعاونی کارکنان سازمان منطقه آزاد قشم هم با تقدیر از حمایت های حمید رضا مومنی از این مجموعه گفت: تلاش ما افزایش دارایی اعضا با خرید زمین و تجهیزات مکانیزه است.   
امید عبدی ادامه داد: هیات مدیره تعاونی کارکنان سازمان منطقه آزاد قشم در طول سه سال اخیر نشان داده اند که توانایی انجام ماموریت های بزرگ را دارند و امیدواریم در کنار انجام خدمات به حوزه های مختلف سازمان منطقه آزاد قشم با ورود به کارهای بزرگتر خارج از جزیره بتوانیم به مجموعه تعاونی کارکنان خدمت شایانی ارائه کئیم.
حسین رجبی و یعقوب ایرانمنش دو عضو هیات مدیره تعاونی کارکنان سازمان منطقه آزاد قشم هم در این دیدار از حمایت های حمیدرضا مومنی و راهکارهایی که برای موفقیت هرچه بیشتر این تعاونی ارائه نموده اند، تقدیر نمودند.
شایان ذکر است،ارائه خدمات امور شهری و توسعه فضای سبز در شهرهای قشم و درگهان و بخش های دیگر جزیره، تامین نیروی مورد نیاز شرکت توسعه بنادر و فرودگاه، نگهداری تاسیسات و حوزه الکترونیکی ساختمان های سازمان منطقه آزاد قشم بخشی از فعالیت های شرکت تعاونی کارکنان این سازمان بشمار می رود.

خبرنگار منطقه آزاد قشم امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.