تورنا 2 آغازگر نمایش فیلم های جشنواره فجر در قشم

سی و هشتمین جشنواره فیلم فجر در سینما سیتی قشم برای دومین سال پیاپی با اکران فیلم سینمایی "تورنا 2" به کارگردانی سید جواد هاشمی آغاز شد.

به گزارش فرینا، مرتضی شیخ زاده معاون فرهنگی، اجتماعی و گردشگری این سازمان اکران فیلم های راه یافته به جشنواره فیلم فجر در قشم را نشان از علاقمندی مردم این منطقه به حوزه هنر بویژه سینما برشمرد.
شیخ زاده ادامه داد: فیلم "تورنا 2" به کارگردانی سید جواد هاشمی با پرداختن به مسائل حوزه کودک و نوجوان آغاز گر اکران فیلم های دهه فجر امسال در قشم بود و چهار فیلم دیگر این حوزه شامل "قطار آن شب"، "۲۳ نفر"، "کاتی و ستاره" و"منطقه پروازممنوع" در روزهای آینده نمایش داده می شود.
معاون فرهنگی، اجتماعی و گردشگری سازمان منطقه آزاد قشم گفت: جشنواره فیلم فجر از سال 1361 تاکنون با هدف معرفی و تقدیر از آثار برگزیده یک سال تلاش سینماگران کشورمان برگزار می شود.
وی از کشتارگاه، لباس شخصی، مغز استخوان، من می ترسم، آتابای، آن شب، تومان، خوب، بد، جلف 2 (ارتش سری)، دشمنان، روز بلوا، روز صفر، سه کام حبس، قصیده گاو سفید، دوزیست به عنوان دیگر فیلم های سی و هشتمین جشنواره فجر نام برد که در سینما سیتی قشم به نمایش گذاشته می شود.
شایان ذکراست؛  فیلم های یاد شده از 15 تا 21 بهمن ماه در دو نوبت صبح و بعدازظهر، صبح ها (ساعت 10) و بعداز ظهر ( ساعت 16، 18:30 و 21 ) در سینما سیتی سنتر قشم برای  علاقمندان اکران می شود.
در مراسم افتتاحیه سی و هشتمین جشنواره فیلم فجر در سینما سیتی قشم، علاوه بر معاون فرهنگی، اجتماعی و گردشگری سازمان منطقه آزاد قشم، علیرضا کمساری مدیرکل فرهنگی و ارشاد اسلامی و حسین مرادی مدیرکل روابط عمومی و امور بین الملل این سازمان به همراه شماری از علاقمندان به فیلم های سینمایی حضور داشتند.

خبرنگار منطقه آزاد قشم امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.

آخرین اخبار آرشیو