اعطای تندیس چهره سال مناطق آزاد کشور به منطقه آزاد ماکو

همزمان با انتخاب مردمی چهره های سال در حوزه های مختلف مناطق آزاد، شهرداری ها، ادارات کل راهداری، شهرهای جدید و .. تندیس چهره سال مناطق آزاد کشور به منطقه آزاد ماکو تعلق گرفت.

منطقه آزاد ماکو، در آئین اختتامیه این جشنواره که با حضور ۲۵۰۰ نفر از  فعالان اقتصادی، عمرانی و سرمایه گذاران حوزه های مختلف برگزار شد، تندیس چهره برتر منطقه آزاد کشور به منطقه آزاد ماکو تعلق گرفت و مدیرعامل سازمان منطقه آزاد ماکو به نمایندگی از مردم منطقه تندیس زرین را دریافت کرد.

چهره های سال ۹۸ مانند سالهای گذشته، با رای و مشارکت مردم کشور انتخاب می شود که منطقه آزاد ماکو با اکثریت آرا به عنوان چهره سال انتخاب شد. در این میان نقش مردم قدرشناس منطقه آزاد ماکو و مشارکت بی‌نظیر آنها قابل تقدیر است.

در این مراسم محمدرضا عبدالرحیمی مدیرعامل سازمان منطقه آزاد ماکو ضمن تقدیر از مردم منطقه برای مشارکت فعالانه در این انتخاب و تبیین مختصری از ظرفیت های منطقه آزاد ماکو، از سرمایه گذران و فعالان حوزه های مختلف جهت بازدید و سرمایه گذاری در منطقه دعوت کرد و مراتب قدردانی خود از مردم منطقه را به جهت تعلق خاطر و مطالبه گری مستمر توسعه اعلام و از این انتخاب مردم به خواست ایشان برای بهتر شدن و پیشرفت مستمر در سایه تلاش های بیشتر تدبیر پایه یاد کرد.

شایان ذکر است؛ برای هفتمین دوره پیاپی انتخابات چهره سال 98 برای گزینش شهرها، مناطق آزاد و پروژه‌های برتر در 8 گروه شامل سازمان نظام‌ مهندسی ساختمان استان‌ها، شهرداری‌های کشور، شهرداران مناطق 22 گانه تهران، سازمان‌های راهداری و حمل و نقل جاده‌ای، مناطق آزاد کشور، کمیسیون عمران مجلس، وزارت راه و شهرسازی و شرکت‌های عمران شهرهای جدید برگزار می شود.

بر اساس این گزارش انتخابات چهره سال انتخابی کاملا رسانه‌‏ای است که با رویکرد جریان سازی و گفتمان ‌محوری در رسانه‌‏های ملی سعی در گزینش چهره برتر  دارد که در این پروسه منطقه آزاد ماکو بیشتر رای را در بین مناطق آزاد کشور به خود اختصاص داد.

خبرنگار منطقه آزاد ماکو امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.

آخرین اخبار آرشیو