رونمایی از پوستر جشنواره موسیقی فجر در منطقه آزاد اوند

پوستر سی و پنجمین جشنواره موسیقی فجر در منطقه آزاد اروند رونمایی شد.

به گزارش فرینا؛ با حضور معاون فرهنگی، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی و مدیرتوسعه هنری سازمان منطقه آزاد اروند، از پوستر سی و پنجمین جشنواره موسیقی فجر، رونمایی شد.
قدرت اله طمیمیان ضمن گرامی داشت یاد و خاطره شهید سردار سپهبد قاسم سلیمانی، برگزاری جشن های پیروزی انقلاب و ارج نهادن به این ایام را مهم دانست و گفت: طبق تصمیمات کشوری این مراسم در تمامی استان ها از جمله منطقه آزاد اروند، برگزار خواهد شد.
طمیمیان خاطرنشان کرد: این جشنواره که برای دومین سال متوالی در شهرهای آبادان و خرمشهر برگزار می شود، از تاریخ ۲۴ تا ۳۰ بهمن ‌ماه و با حضور چهار گروه استانی و چهار گروه ملی، اجرا خواهد شد.
معاون فرهنگی، اجتماعی و گردشگری سازمان منطقه آزا اروند با تأکید بر اینکه تلاش خواهیم کرد به پاس خون شهدا خدشه ای به آرمان های انقلاب وارد نشود، در توضیح زمان بندی این جشنواره و اجراها، اظهار داشت: در بخش اجراهای «ملی»، رضا صادقی در روز ۲۴ بهمن، امیرعباس گلاب در روز ۲۶ بهمن، علی زند وکیلی در روز ۲۹ بهمن و حمید عسگری در روز ۳۰ بهمن در دو سانس ساعت ۱۹ و ۲۱ به اجرای برنامه خود می پردازند و در بخش «استانی» گروه‌های سنتی عربی فرقه الیالی آبادان در روز ۲۵ بهمن ساعت ۱۹، سنتی هامین روز ۲۷ بهمن ساعت ۱۹، محلی بختیاری ۲۷ بهمن ساعت ۲۱ و محلی جنوبی کوبکا در ساعت ۱۹ برای علاقه مندان شرکت در این جشنواره، هنرنمایی خواهند کرد.
شایان ذکر است: تهیه بلیط اجراهای گروه‌های بومی و استانی برای مردم منطقه رایگان خواهد بود و جهت تهیه بلیط اجراهای ملی علاقمندان می‌توانند بلیط را به صورت اینترنتی از سایت‌های مجاز خریداری کنند.
گفتنی است؛ در پایان این مراسم معاون فرهنگی، اجتماعی و گردشگری سازمان منطقه آزاد اروند از خبرنگاران جهت اطلاع رسانی رویدادهای منطقه و حضور همیشگی آنها تقدیر و تشکر بعمل آورد.

خبرنگار منطقه آزاد اروند امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.

آخرین اخبار آرشیو