کلنگ پروژه بهسازی و ساماندهی فاز ۱ کوی عباره خرمشهر به زمین زده شد

در چهل و یکمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، کلنگ پروژه بهسازی و ساماندهی فاز یک کوی عباره خرمشهر به زمین زده شد.

به گزارش فرینا، طی آئینی با حضور مدیرعامل سازمان منطقه آزاد اروند، معاون فنی و امور زیربنایی این سازمان و تنی چند از مسئولین محلی کلنگ پروژه بهسازی و ساماندهی فاز ۱ کوی عباره خرمشهر به زمین زده شد.
معاون فنی و امور زیربنایی سازمان منطقه آزاد اروند در این مراسم، اظهار کرد: این پروژه با اعتباری بالغ بر ١٣٠ میلیارد ریال انجام خواهد شد.
موعود شمخانی گفت: در پروژه بهسازی و ساماندهی فاز یک کوی عباره خرمشهر ۱۵ هزار متر مکعب بستر سازی، هفت هزار و ۵۰۰ مترمکعب زیرسازی و روسازی، ۴۷ هزار متر مربع آسفالت، ۶ هزار و ۵۵۴ متر طول جدول گذاری و ۳۰ هزار مترمربع پیاده رو سازی انجام می شود.
وی همچنین افزود: لازم به ذکر است در راستای اهداف مشخص شده توسط هیئت مدیره محترم سازمان مبنی بر اجرای کامل زیرساخت‌های یک محله و عدم تخریب تا حداقل پنج سال به دلیل موازی کاری و یا ناهماهنگی‌های مرسوم، سازمان منطقه آزاد اروند طی سال جاری پروژه تکمیل شبکه فاضلاب معابر همین محله را به انجام رسانده و پس از تکمیل همه زیرساخت‌ها نسبت به اقدامات روبنایی فعالیتش را معطوف کرده است. در آخر قابل ذکر است که این پروژه جهت تامین زیرساخت‌های اساسی یک منطقه متاسفانه محروم و حاشیه‌ای شهر در نظر گرفته شده است که در راستای توزیع عادلانه منابع و توجه به نقاط کمتر توسعه یافته محدوده می‌باشد تا ان‌شاءالله با این اقدامات ادامه دار شاخص سطح کیفی زندگی مردم شریف ساکن در این منطقه ارتقاء یابد.

خبرنگار منطقه آزاد اروند امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.

آخرین اخبار آرشیو