تیم جودو منطقه آزاد قشم نایب قهرمان مسابقات استان شد

سرپرست مدیریت ورزش و جوانان منطقه آزاد قشم از کسب 7 مدال رنگارنگ و کسب مقام دوم توسط تیم جودوی منطقه آزاد قشم در مسابقات قهرمانی استان هرمزگان خبر داد.

به گزارش فرینا، جلیل حقگویان گفت: تیم جودو باشگاه اتحاد میران منطقه آزاد قشم با کسب یک مدال طلا و سه مدال نقره و سه مدال برنز موفق به کسب رتبه نایب قهرمانی در مسابقات استان هرمزگان به مناسبت دهه فجر شد.
حقگویان ادامه داد: این دوره از مسابقات با حضور 30 ورزشکار در قالب تیم هایی از شهرستان‌های بندرعباس، رودان، میناب و منطقه آزاد قشم در تاریخ 25 بهمن ماه به میزبانی شهرستان بندرعباس برگزار شد.
سرپرست مدیریت ورزش و جوانان سازمان منطقه آزاد قشم اضافه کرد: با تلاش کادر فنی، ورزشکاران تیم جودو منطقه آزاد قشم چهار وزن موفق به حضور در رقابت فینال شدند و در مجموع آرش رهبری مدال طلا، ماردین علیمرادی و هادی خانی و علیرضا بوژانی مدال نقره این مسابقات را کسب کردند.
به گفته حقگویان؛ در پایان این مسابقات و در مجموع رقابت‌های تیمی، تیم جودوی منطقه آزاد قشم با یک طلا، سه نقره و سه برنز به مقام نایب قهرمانی مسابقات قهرمانی استان هرمزگان به مناسبت دهه مبارک فجر دست یافت.
وی در پایان خاطرنشان کرد: همچنین در پایان این مسابقات تیم شهرستان‌های بندرعباس و رودان به ترتیب موفق به کسب مقام‌های اول و سوم تیمی شدند.

خبرنگار منطقه آزاد قشم امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.