انتصاب رییس هیات بدنسازی و پرورش اندام سازمان منطقه آزاد قشم

رییس فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام کشور در حکمی محمد پَرون را به عنوان رییس هیات بدنسازی و پرورش اندام سازمان منطقه آزاد قشم منصوب کرد.

به گزارش فرینا، در این حکم خطاب به محمد پَرون آمده است: به پیشنهاد مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم و در اجرای نامه شماره 27196.3.ص مورخ 98.10.19 نظر به تعهد، تجربه و سوابق کاری، به موجب این ابلاغ به عنوان رییس هیات بدنسازی و پرورش اندام سازمان منطقه آزاد قشم منصوب می شوید.
در ادامه می خوانیم؛ انتظار می رود با بهره گیری از نظرات کارشناسان و متخصصان در زمینه همکاری با نهادهای مرتبط برای توسعه این ورزش و ایجاد نظم مشارکت بخش خصوصی و غیر دولتی از طریق تقویت و توسعه باشگاه ها موفق باشید.
شایان ذکر است؛ این حکم توسط حمیدرضا مومنی مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم به محمد پَرون اهدا شد.
رییس هیات بدنسازی و پرورش اندام سازمان منطقه آزاد قشم از سال 1388 به عنوان دبیر هیات شهرستان قشم کار خود را در این جزیره آغاز کرد و سال 1393 هم به عنوان دبیر هیات و با حفظ سمت نائب ریئس هیات تا پایان سال 1397کار خود را ادامه داد.
پَرون در حوزه باشگاه داری و مدیریت باشگاه از سال 1388 تا 1397 با ثبت یک موسسه و افتتاح چند باشگاه در این منطقه آزاد فعالیت داشته و امسال هم باشگاه حرفه ای رکورد وی که با حضور مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم  افتتاح شد را با هدف خدمت به جامعه ورزشی بدنسازی و پرورش اندام در این منطقه آزاد راه اندازی کرد.
شماری از ورزشکاران تحت مدیرت وی موفق به کسب عنوان های اول تا سوم در سطح استانی و کشوری شدند و امسال هم یکی از ورزشکاران باشگاه رکورد با پرچم منطقه آزاد قشم موفق به کسب دو مدال طلای اورالی و 2 مدال طلای دو دسته را کسب کرد.
روابط عمومی و اموربین الملل سازمان منطقه آزاد قشم هم برای وی آرزوی توفیق دارد.

خبرنگار منطقه آزاد قشم امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.

آخرین اخبار آرشیو