ضدعفونی 910 سطل زباله برای مقابله با شیوع کرونا در قشم

  • شنبه 10 اسفند 1398 - 11:18
  • قشم
  • 0 دیدگاه
مدیرعامل شرکت تعاونی کارکنان سازمان منطقه آزاد قشم از اقدامات گسترده نیروهای این شرکت برای ضدعفونی کردن 910 سطل زباله در سطح شهر قشم با دو دستگاه ماشین مکانیزه خبر داد.

به گزارش روابط عمومی سازمان منطقه آزاد قشم، عباس رنجبری گفت: 15 نیروی خدمات شهری شرکت تعاونی کارکنان سازمان منطقه آزاد قشم به صورت ویژه و شبانه روز برای ضدعفونی 910 سطل زباله تلاش می کنند.
وی ادامه داد: نیروهای خدمات شهری این شرکت همچنین برای انجام نظافت در معابر و محله ها با هدف مقابله با شیوع بیماری کرونا در شهر قشم مشغول ارائه خدمات هستند.
به گفته مدیرعامل شرکت تعاونی کارکنان سازمان منطقه آزاد قشم، برای ضدعفونی کردن سطوح و سطل های زباله شهر قشم با یک دستگاه سمپاش و یک دستگاه مخزن شور بیش از یک هزار لیتر انواع مواد ضدعفونی کننده شامل آب ژاول استفاده شده است.
وی اضافه کرد: نیروهای ضدعفونی کننده سطل های زباله با هدف دوری از بیماری کرونا، به لوازم بهداشتی مانند ماسک، دستکش، لباس مخصوص و عینک مجهز شده اند.
به گفته رنجبری؛ طبق برنامه ریزی صورت گرفته اقدامات نیروهای خدمات شهری شرکت تعاونی کارکنان سازمان منطقه آزاد قشم به مدت یک هفته به صورت ویژه ادامه خواهد یافت.
وی ادامه داد: براساس دستورالعمل وزارت بهداشت، تمام سطل های زباله و مکان ها و سطوحی که بیشتر مورد دسترس مردم هستند با محلول ضد عفونی شست و شو می شود.

برچسب ها : قشم
خبرنگار منطقه آزاد قشم امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.