پیام قدردانی مدیرعامل سازمان منطقه آزاد انزلی از جهادگران عرصه سلامت

محمد ولی روزبهان، رییس هیأت مدیره و مدیرعامل سازمان در پیامی از تلاش های جهادگران عرصه سلامت کشور که در مقابله با بیماری ویروسی کرونا به ایثارگری می پردازند، قدردانی به عمل آورد، متن پیام از قرار ذیل است:

بسم الله الرحمن الرحیم

با شیوع ویروس کرونا در سطح کشورمان، و مورد تهدید قرار گرفتن سلامت عمومی جامعه؛ شاهد تبلور تلاش ها و مجاهدت های عزیزانی هستیم که در دو عرصه سلامت و تولید ملزمات سلامت محور مشغول جهاد هستند.

بی تردید پرستاران، پزشکان و کادر بیمارستانی که با جان فشانی، التیام بخش آلام بیماران درگیر این بیماری هستند تداعی کننده جهادگران هشت سال دفاع مقدس است؛ دلاورانی که وطن را از گزند دشمن مصون نگاه داشتند.

از سوی دیگر ظرف دو هفته گذشته جهادگران عرصه تولید کشور نیز با تلاش مضاعف خود در مسیر اقتصاد مقاومتی، مجاهدتی مثال زدنی را به منصه ظهور رساندند تا کمبودهای ناشی از ملزومات پزشکی و سلامت جامعه با سرعت تأمین گردد.

اینجانب از مساعی ارزشمند کادر بیمارستانی و تولیدکنندگانی که ظرف روزهای اخیر و پیش روی با توان بیش از پیش در حال حفظ سلامت عمومی همچون درمان بیماران، گندزدایی محیط عمومی و تولید ملزومات مورد نیاز مقابله با ویروس کرونا می باشند قدردانی کرده و برای مردم سرزمین مان سلامتی روزافزون و برای مبتلایان شفای عاجل را مسئلت دارم، نام و آوازه تک تک شما عزیزان در ایران اسلامی درخشان خواهد ماند، جهادگرانی که در دوره تحریم های اقتصادی و دارویی موفق به شکست کرونا خواهند شد.

در این برهه لازم میدانم از همکاران خودمان در ستاد مقابله و کارکنان خط مقدم مبارزه و کنترل این بیماری که از طریق ضدعفونی و گندزدایی اماکن عمومی، آموزش و اطلاع رسانی و نظارت بر رعایت الزامات بهداشتی در بخش های خدمات رسانی و تولیدی منطقه در جهت جلوگیری از شیوع بیماری در سطح منطقه زحمات بسیاری را متقبل شدند، قدردانی نموده و برای آنها موفقیت در امور محوله را آرزو می کنم.

سازمان منطقه آزاد انزلی به عنوان بزرگترین بنگاه اقتصادی شمال کشور، با تمام توان سازمانی و بخش خصوصی خود، تا شکست ویروس کرونا در کنار مردم و مسئولین خواهد ماند.

خبرنگار منطقه آزاد انزلی امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.