اجرایی شدن مصوبات شورای تأمین منطقه آزاد اروند

معاون سرمایه گذاری سازمان منطقه آزاد اروند، از اجرایی شدن مصوبات شورای تأمین منطقه که با امضای بیانیه مشترک شماره یک مدیرعامل سازمان منطقه آزاد اروند و فرمانداران آبادان و خرمشهر برگزار شد، خبر داد.

به گزارش فرینا، سید علی موسوی ضمن تأکید بر اجرای مصوبات شورای تأمین منطقه آزاد اروند، گفت: در راستای اجرایی نمودن مصوبات دیروز شورای تأمین منطقه آزاد اروند و بیانه ای که توسط مدیرعامل سازمان منطقه آزاد اروند و فرمانداران دو شهرستان آبادان و خرمشهر امضا شد، صبح امروز جلسه ای با حضور اتاق های اصناف و روسای ادارات صمت شهرستان های آبادان و خرمشهر برگزار شد.

موسوی در خصوص تصمیمات اتخاذ شده در جلسه مذکور، خاطرنشان کرد: در این نشست تصمیم بر آن شد از امروز تا اطلاع ثانوی کلیه مجتمع های تجاری سرپوشیده، باشگاه های ورزشی، تالارهای عروسی، کلوپ های رابانه ای و قهوه خانه هایی که قلیان توزیع می کنند، تعطیل شوند.

وی در ادامه صحبت هایش، تصریح کرد: هم چنین کلیه انتخابات های اتحادیه های صنفی آبادان و خرمشهر تا اطلاع بعدی برگزار نخواهند شد.

معاون سرمایه گذاری سازمان منطقه آزاد اروند اظهار داشت: این موارد به اتاق های اصناف ابلاغ و نظارت بر حسن اجرای این ابلاغیه نیز بر عهده ادارات صمت، اتاق های اصناف و ادارات اماکن دو شهرستان خواهد بود.

خبرنگار منطقه آزاد اروند امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.

آخرین اخبار آرشیو