برگزاری آخرین دوره آموزش مدرس غواصی بین المللی قشم در سال 98

مدیر ورزش و جوانان سازمان منطقه آزاد قشم از برگزاری آخرین دوره آموزش مدرسی غواصی بین المللی با مجوز فدراسیون نجات غریق و غواصی کشور در سال 98 به مدت هشت روز در مدرسه غواصی قشم خبر داد.

به گزارش فرینا، جلیل حقگویان با اعلام این خبر، اعلام کرد: این دوره آموزشی از چهارم تا دوازدهم اسفندماه سال جاری با حضور 12 شرکت کننده شامل 10 نفر از آقایان و دو بانو برگزار شد که حاضرین برای حضور در دوره های یک ستاره مدرسی حضور داشتند.
حقگویان ادامه داد: در آخرین دوره آموزش مدرسی غواصی بین المللی قشم در سال جاری  دو تن از یزد، دو نفر از کرمان، دو نفر از قشم، دو نفر از خراسان رضوی و چهار نفر از استان های قزوین، کرمانشاه، تهران و کردستان حضور داشتند.
مدیر ورزش و جوانان سازمان منطقه آزاد قشم اضافه کرد: این افراد با گذراندن دوره های آموزشی ۱ تا ۳ ستاره غواصی، در دوره های آموزشی تخصصی این رشته نیز با هدف دریافت مدرک برای تاسیس شرکت های غواصی شرکت خواهند کرد.
به گفته حقگویان؛ شرکت کنندگان در این دوره آموزشی از شناگران و ناجیان غریق کشور بودند که سابقه ورزش های آبی را در کارنامه خود دارند.
بنا به این گزارش، در این دوره آموزشی مژگان شکوری و مهرداد اسپید به عنوان مدرسین و احمد عباسی مدرس ارشد فدراسیون نجات غریق و غواصی کشور به عنوان ناظر و علی اکبر حاجی محمدی مدرس ارشد فدراسیون نجات غریق و غواصی کشور به عنوان ممتحن حضور داشتند. در پایان این دوره، لوح شرکت کنندگان توسط جلیل حقگویان مدیر ورزش و جوانان سازمان‌ منطقه آزاد قشم به آنان اهدا شد.

خبرنگار منطقه آزاد قشم امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.