تعطیلی سفره خانه های قشم از ابتدای شیوع ویروس کرونا

مدیر میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری منطقه آزاد قشم گفت: همه سفره خانه های دارای مجوز از این مدیریت در یک حرکت خودجوش برای همکاری و همگامی با برنامه های شورای سلامت منطقه آزاد قشم فعالیت خود را از ابتدای شیوع ویروس کرونا تعطیل کردند.

به گزارش فرینا، علیرضا امری کاظمی افزود: قبل از اعلام رسمی شیوع ویروس کرونا در کل کشور، مدیریت میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری این منطقه در راستای وظایف  قانونی خود ضمن بازرسی دوره ای و موردی این سفره خانه ها و صدور بخشنامه نسبت به ارایه هرگونه خدمات دخانی بخصوص استعمال قلیان به صاحبان این واحدها هشدار داده بود.

امری کاظمی با تشکر از صاحبان همه سفره خانه های دارای مجوز از این مدیریت بخاطر رعایت موازین قانونی و  حفظ اصول بهداشتی  تصریح کرد: این واحدها الحمدالله شرایط خطیر کنونی و حساسیت بالای موضوع شیوع ویروس کرونا را به خوبی درک کرده و آمادگی خود را برای هرگونه همکاری با مسئولان ذیربط در منطقه آزاد قشم  اعلام کرده اند.

در منطقه آزاد قشم افزون بر  20 واحد سفره خانه دارای مجوز از مدیریت میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری این منطقه وجود دارد و با توجه به گردشگر پذیر بودن این منطقه، این واحدها با ارائه خدمات خود به گردشگران و مسافران نقش  مهمی در جذب آنها  به این منطقه ایفا می کنند.

خبرنگار منطقه آزاد قشم امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.

آخرین اخبار آرشیو