ثبت 14مورد مثبت و 60 مورد منفی تست کرونا در قشم تا آخرین روز سال ۹۸

مدیر شبکه بهداشت و درمان و سخنگوی ستاد بحران کرونای شهرستان قشم از ثبت 14 مورد مثبت ابتلا به ویروس کرونا در این شهرستان خبر داد و گفت: 60 مورد از نمونه های فرستاده شده نیز منفی اعلام شده است.

به گزارش فرینا، حمیدرضا بهزادی با اعلام این مطلب افزود: این موارد مربوط به بازه زمانی از ۳ تا ۲۹ اسفند سال جاری است و تاکنون هیچ مورد فوتی ناشی از ابتلا به این ویروس در این شهرستان نبوده است.

به گفته بهزادی ۱۴ مورد مثبت و ۶۰ مورد منفی از میان نمونه هایی که توسط متخصصان مشکوک تشخیص داده شده اند، اعلام شده است. 

وی با اشاره به نقش مردم در کاهش بحران کرونا در این شهرستان تصریح کرد: وضعیت بحران کرونا در مقایسه با بسیاری از شهرستان های کشور در قشم مطلوب تر است و هرچه میزان همکاری مردم با مسئولان ذیربط بیشتر باشد مدیریت این بحران موفقیت آمیزتر خواهد بود.
بهزادی ماندن در خانه و رعایت دقیق نکات بهداشتی را از سوی شهروندان، بهترین همکاری مردم با ستاد بحران کرونای شهرستان قشم دانست و گفت: با همکاری و جهاد اجتماعی مردم خونگرم جزیره قشم در مقابله با شیوع ویروس کرونا، امیدواریم این بحران نیز سپری و مراسم عید سال نو را همه با هم بعد از شکست کامل این ویروس در جزیره جشن خواهیم گرفت.
وی ۹۰ درصد موفقیت در شکست ویروس را منوط به همکاری کامل مردم با مسئولان ذیربط دانست و یادآور شد: در صورت همکاری کامل مردم امیدواریم تا پایان اردی بهشت سال 99 از این بحران جهانی در کشورمان رهایی پیدا کنیم.

خبرنگار منطقه آزاد قشم امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.

آخرین اخبار آرشیو