مجوز تردد از اسکله شهید حقانی به قشم داشتن کارت شهروندی است

نماینده ستاد اجرای خدمات سفر قشم در استان هرمزگان از کارت شهروندی به عنوان تنها مجوز تردد افراد از اسکله شهید حقانی شهر بندرعباس به اسکله شهید ذاکری شهر قشم یاد کرد.

به گزارش فرینا، عبدالعلی پوراشرف ضمن قدردانی از همکاری مدیریت اسکله حقانی تعاونی و اعضای گارد این اسکله برای همکاری با ستاد اجرای خدمات سفر قشم بیان داشت: در حال حاضر تنها افرادی می توانند از طریق اسکله مسافری شهید حقانی بندرعباس وارد قشم شوند که شهروند بودن آن ها احراز شده و دارای کارت شهروندی قشم باشند.
پوراشرف افزود: این افراد نیز پس از گذر از تمهیدات بهداشتی و چکاپ سلامتی در ورودی این اسکله می توانند برای تهیه بلیط اقدام کرده و از طریق شناور وارد منطقه آزاد قشم شوند.
پوراشرف همچنین ضمن عذرخواهی از مسافرانی که نتوانستند به دلیل محدودیت های اعمال شده به جزیره قشم سفر کنند گفت: باتوجه به لزوم حفظ سلامت و ایمنی ساکنان جزیره درب ورودی اسکله شهید حقانی تا اطلاع ثانوی بسته بوده و فقط شهروندان قشمی امکان تردد خواهند داشت.
نماینده ستاد اجرای خدمات سفر قشم در استان هرمزگان با آرزوی سلامتی برای همه افراد کشور و استان از مردم خواست تا با حفظ قرنطینه خانگی زنجیره انتقال را قطع کرده و به صورت ناخواسته به اعضای فامیل دوستان و هموطنان خود آسیب نرسانند.

خبرنگار منطقه آزاد قشم امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.