دستگیری عامل انتقال غیرمجاز مسافرین به جزیره قشم

رییس کمیته بازرسی ستاد اجرایی خدمات سفر قشم از دستگیری ضربتی یک خاطی که اقدام به جذب مسافر به صورت غیرقانونی کرده بود، با مجوز دادستانی و همکاری نیروهای نظامی و انتظامی خبر داد.

به گزارش فرینا، حامد افضلی نیکو با اعلام این خبر عنوان داشت: باتوجه به محدودیت های وضع شده برای ورود  مسافرین به این جزیره به منظور پیشگیری های بهتر کنترل بیماری کووید ۱۹، با دریافت گزارشی از فردی که اقدام به جذب غیرقانونی مسافر از بندرعباس کرده بود با هماهنگی دادستان شهرستان،  تیمی متشکل از نمایندگان دادستانی، نیروی انتظامی و کمیته بازرسی ستاد اجرایی خدمات سفر قشم به صورت ضربتی وارد عمل شده و فرد خاطی را شناسایی و دستگیر کردند.

افضلی نیکو با تاکید بر فعالیت چندبرابری این کمیته در راستای تامین امنیت روانی و بهداشتی ساکنان جزیره گفت: باتوجه به آغاز تعطیلات نوروزی کمیته بازرسی ستاد اجرایی خدمات سفر قشم با ۶ تیم، بازرسی از اماکن خدماتی را آغاز کرده و با جدیت با خاطیان برخورد خواهد کرد.
رییس کمیته بازرسی ستاد اجرایی خدمات سفر قشم ادامه داد: باتوجه به بسته بودن مبادی قانونی ورود به جزیره قشم، متاسفانه تعدادی از افراد سودجو در این ایام، اقدام به جابه جایی غیرقانونی مسافران توسط شناورهای غیرمجاز و از مسیرهای دریایی غیرمجاز می کنند که این اقدام عملا بازی با جان و سلامت مردم است.
تیم بازرسی این ستاد برای ارایه خدمات بهتر ، آماده دریافت گزارشات انتقادات و پیشنهادات ساکنان بوده و افراد می توانند با تماس با شماره ۲-۰۷۶۳۵۲۴۵۹۴۱ هرگونه تخلفی ناشی از جذب ورود و یا اسکان مسافران را گزارش داده و به تامین امنیت بهداشتی جزیره کمک کنند.

خبرنگار منطقه آزاد قشم امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.

آخرین اخبار آرشیو