تمهیدات لازم برای ادامه فعالیت شرکت های صنعتی، تولیدی و پیمانکاری قشم فراهم شد

مدیرکل صنعت، معدن و تسهیل تولید سازمان منطقه آزاد قشم گفت: با توجه به نامگذاری امسال به نام « سال جهش تولید » از سوی مقام معظم رهبری، تمهیدات لازم برای ادامه فعالیت شرکت های صنعتی، تولیدی و پیمانکاری فعال در سطح جزیره قشم فراهم شده است و این شرکت ها می توانند طبق مصوبات ستاد کرونای قشم با لحاظ کردن شرایط لازم به فعالیت خود ادامه دهند.

به گزارش فرینا، محمد مهدی برنجی با اعلام این مطلب افزود: یکی از مصوبات این ستاد که یک روز قبل از تحویل سال نو به این شرکت ها ابلاغ شد اگر پرسنلی از این شرکت ها به مرخصی رفته و از جزیره خارج شده باشد تا ۲۰ فروردین حق ورود به جزیره را ندارد.
برنجی با تاکید بر ضرورت رعایت مصوبات ستاد بحران کرونای قشم از سوی همه واحدهای صنعتی، تولیدی و پیمانکاری فعال در سطح جزیره تصریح کرد: مدیریت صنعت، معدن و تسهیل تولید سازمان منطقه آزاد قشم نیز به نوبه خود تلاش های خود را جهت هرگونه همکاری در تهیه اقلام ضد عفونی کننده برای این واحد ها بکار خواهد بست.
وی از همه واحدهای صنعتی، تولیدی و پیمانکاری فعال در سطح جزیره قشم خواست با توجه به شرایط خاص جامعه بیش ازپیش در رعایت موازین بهداشتی از سوی پرسنل و مراقبت از بهداشت محیط کار کوشا باشند.

خبرنگار منطقه آزاد قشم امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.

آخرین اخبار آرشیو