تشدید اقدامات پیشگیرانه در ورود و خروج به منطقه آزاد اروند

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد اروند گفت: تشدید اقدامات پیشگیرانه در ورود و خروج به شهرهای آبادان و خرمشهر(منطقه آزاد اروند) اجرایی می شود.

به گزارش فرینا، در جلسه بررسی اقدامات انجام شده توسط ستاد مبارزه با کرونا ویروس که با حضور استاندار خوزستان، مدیرعامل سازمان منطقه آزاد اروند، رئیس دانشکده علوم پزشکی آبادان و دیگر اعضای این ستاد برگزار شد، بررسی مشکلات وتصمیمات جدید در خصوص کم کردن چرخه انتقال این بیماری در منطقه مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت.

اسماعیل زمانی با اشاره به این مهم که تمام تصمیمات اتخاذ شده در جلسات ستاد مبارزه با کرونا و شورای تأمین منطقه با تأیید استاندار لازم الجرا است از تشدید اقدامات پیشگیرانه در ورود و خروج به شهرهای آبادان و خرمشهر خبر داد و گفت: با توجه به گزارشات مسئولین دو شهرستان آبادان و خرمشهر در این جلسه مصوباتی در نظر گرفته شد که به زودی به اطلاع مردم منطقه خواهد رسید.

زمانی تصریح کرد: طی یکی دو روز آینده در بیانیه‌ای مشترکی که از سوی سازمان منطقه آزاد اروند، دانشگاه علوم پزشکی و فرمانداران آبادان و خرمشهر صادر می‌شود، شهروندان را در جریان جزییات بیشتر تصمیم ستاد مقابله با کرونا قرار خواهیم داد.

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد اروند یادآورشد: بی شک محدودیت در تردد از مهم ترین بندهای این بیانیه خواهد بود و آئین نامه هایی برای برون رفت از این شرایط وضع می شود که با کمک مسئولین دستگاه های اجرایی، مردم عزیز ملزم به رعایت هستند تا این بحران هر چه زودتر از منطقه ما خارج شود.

خبرنگار منطقه آزاد اروند امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.