زنجیره شیوع کرونا ویروس در جنوب غرب خوزستان باید شکسته شود

استاندار خوزستان در نشست ستاد مبارزه با کرونا ویروس در منطقه آزاد اروند گفت: زنجیره شیوع کرونا ویروس در جنوب غرب خوزستان باید شکسته شود.

به گزارش فرینا؛ شامگاه روز گذشته جلسه ستاد پیشگیری و مبارزه با کرونا ویروس با حضور غلامرضا شریعتی استاندار خوزستان، اسماعیل زمانی مدیرعامل سازمان منطقه آزاد اروند، شکراله سلمان زاده رئیس دانشکده علوم پزشکی آبادان، فرمانداران آبادان و خرمشهر و دیگراعضای این ستاد در محل سازمان منطقه آزاد اروند برگزار و تمهیدات لازم  جهت جلوگیری از شیوع این ویروس در جنوب غرب استان، اتخاذ گردید.

غلامرضا شریعتی افزایش شمار مبتلایان به ویروس کوئید ۱۹ در خرمشهر را علت حضور در این جلسه عنوان کرد و افزود: قدرت پیشگیری از ابتلا به این بیماری ساده بوده و اگر تدابیر سختگیرانه اتخاذ می شود به همین خاطر است؛ با توجه به شرایط کنونی از نظرپزشکی هر فردی می تواند ناقل باشد مگر خلافش ثابت شود.

وی تلاش اعضای ستاد مقابله با کرونا ویروس را صیانت از جان همشهریان و خانواده هایشان توصیف کرد و تأکید کرد: تلاش کنید تمام اقداماتی که انجام می دهید را رصد و زیر ذربین برده و کاستی ها را در تکمیل کارهای دانشکده علوم پزشکی حل و فصل کنید.

شریعتی با بیان این نکته که باید مجدانه تلاش کنیم تا زنجیره شیوع کرونا ویروس در جنوب غرب خوزستان شکسته شود، اظهار داشت: از هر تصمیم مشترکی که در این ستاد گرفته شود حمایت خواهم کرد و معتقد هستم اگر دو هفته ورود خروج شهر کنترل جدی شود، می توانیم زنجیره انتقال را کاهش دهیم.

خبرنگار منطقه آزاد اروند امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.