آمادگی 250 نیروی خدماتی برای کاهش آسیب های احتمالی ناشی از بارندگی

مدیریت امور شهری و روستایی سازمان منطقه آزاد قشم از آمادگی کامل 250 نیروی خدماتی برای کاهش آسیب های احتمالی ناشی از بارندگی در هفته جاری خبر داد.

به گزارش فرینا، فرج طهماسبی با اشاره به اخطاریه صادره از سوی اداره هواشناسی مبنی بر احتمال بارش شدید باران در روزهای شنبه تا دوشنبه هفته جاری در این منطقه عنوان داشت:  بیش از ۲۵۰ نیروی فضای سبز و خدمات شهری شرکت تعاونی کارکنان سازمان منطقه آزاد قشم با هدف کمک به کاهش آسیب های احتمالی ناشی از بارش باران در حال آماده باش کامل هستند.
وی ادامه داد: ماشین الآت و تجهیزات آتش نشانی، دوهزار کیسه ماسه، دو دستگاه لودر، دو دستگاه کامیون، دو دستگاه بابکت، یک دستگاه جرثقیل، یک دستگاه بالابر، چهار دستگاه پیکاپ و پمپ های مَکش آب و چهار دستگاه تانکر جمع آوری آب های سطحی بخشی از تجهیزات آماده به کار در این مدت می باشند.
به گفته طهماسبی، باتوجه به راه اندازی کانال های دفع آب های سطحی شهر قشم در دو نقطه که به منظور تامین زیرساخت های لازم جهت مدیریت بحران ناشی از بارندگی ساخته و به بهره برداری رسیده است، نگرانی بایت جاری شدن سیلاب در سطح شهر قشم نخواهیم داشت.
مدیر امور شهری و روستایی سازمان منطقه آزاد قشم افزود: همچنین با توجه به احتمال وزش باد شدید، اکیپ های ویژه هرس و جمع آوری شاخ و برگ درختان با تجهیزات کامل از جمله انواع اره موتوری در آماده باش کامل به سر می برند.
از همه قشموندان انتظار می رود اخطاریه های صادره از سوی مدیریت امور شهری و روستایی سازمان منطقه آزاد قشم، برای جلوگیری از هرگونه حادثه احتمالی را جدی گرفته و از تردد و‌ پارک وسایل نقلیه در محل هایی که احتمال سقوط درختان وجود دارد، خودداری کنند.

خبرنگار منطقه آزاد قشم امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.