پیام مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم به مناسبت 12 فروردین، روز جمهوری اسلامی

  • پنج‌شنبه 14 فروردين 1399 - 16:21
  • قشم
  • 0 دیدگاه
مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم در پیامی به مناسبت 12 فروردین گفت: بنیانگذار فقید جمهوری اسلامی ایران حضرت امام خمینی (ره) از این روز به عنوان یوم الله 12 فروردین و روز جمهوری اسلامی ایران یاد کردند و این روز برای همیشه در تاریخ به ثبت رسید.

به گزارش روابط عمومی سازمان منطقه آزاد قشم، متن پیام حمید رضا مومنی به شرح ذیل است:

بسم الله الرحمن الرحیم


12 فروردین، یوم اللّه و روز احقاق حق و پیروزی دین بود؛ روزی که کشتی تلاش این ملت در ساحل استقرار و استقلال، لنگر انداخت و نظامی نو  و منحصر بفرد در جهان تشکیل شد.
ملت بزرگ ایران در کمتر از دو ماه پس از پیروزی انقلاب اسلامی و در ۱۰ فروردین سال 1358 با شرکت در یک رفراندوم تاریخی به نظام جمهوری اسلامی ایران رأی دادند و  در روز ۱۲ فروردین همان سال بطور رسمی تشکیل نظام اسلامی اعلام شد.
بنیانگذار فقید جمهوری اسلامی ایران حضرت امام خمینی (ره) از این روز به عنوان یوم الله 12 فروردین و روز جمهوری اسلامی ایران یاد کردند و این روز برای همیشه در تاریخ به ثبت رسید.
جمهوری اسلامی ایران به پشتوانه آراء مردمی خود تا به امروز با ایستادگی در برابر زیاده خواهی کشورهای استعماری به ویژه با گذر از هشت سال جنگ تحمیلی و تحمل فشارهای اقتصادی که بر ملت بزرگ ایران اعمال شده است، همچنان بر اصول مردمسالاری و آرمان امام امت و شهدای گرانسنگ پایدار مانده است.
امروز بعد از گذشت بیش از چهار دهه از تثبیت نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و دستیابی ملت ایران به پیشرفت های شگرف در حوزه های مختلف علمی، نظامی و سیاسی در سایه این نظام، با توطئه های مختلف دشمنان قسم خورده انقلاب که تاب این موفقیت ها را ندارند روبرو شده است که ضروری است همه یاران انقلاب و نظام و دوستداران کشور بیش از هر زمان دیگری به وحدت و همدلی روی بیاورند  تا این توطئه ها خنثی شود.
اینجانب با گرامیداشت 12 فروردین روز جمهوری اسلامی ایران و شادباش آن به مقام عظمای ولایت حضرت آیت الله العظمی خامنه ای (مد ظله العالی)، ملت بزرگ و همیشه در صحنه ایران به ویژه مردم پاک نهاد و دوست داشتنی جزیره قشم که در خلق این حماسه تاریخی نقش مهمی داشتند، از پیشگاه خداوند مهربان درخواست می کنم همه ما را در مسیر سربلندی هرچه بیشتر ایران با برنامه ریزی دقیق تر و اقدامات جهادی با هدف رسیدن به موفقیت های بیشتر در سالی که به عنوان "جهش تولید" نامگذاری شده یاری کند. ان شاالله.


حمید رضا مومنی
رئیس هیات مدیره و مدیر عامل سازمان منطقه آزاد قشم

برچسب ها : قشم
خبرنگار منطقه آزاد قشم امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.