افزایش ضریب ایمنی و سلامت پاکبانان و نیروهای فضای سبز قشم

مدیر امور شهری و روستایی سازمان منطقه آزاد قشم از تامین تجهیزات و اقلام بهداشتی مورد نیاز برای افزایش ضریب ایمنی و سلامت پاکبانان و نیروهای فضای سبز قشم باهدف مبارزه و پیشگیری از گسترش بیماری کووید ۱۹ خبر داد و بر ضرورت همکاری ارگان های دولتی و خصوصی در این بخش تاکید کرد.

به گزارش فرینا، فرج طهماسبی با اشاره به لزوم تامین امنیت و سلامت زحمتکش ترین اقشار جامعه در جزیره عنوان داشت: باوجود کاهش ترددهای درون شهری و برون شهری همچنان این نیروها به صورت مستقیم با آلوده‌ترین پسماندها سروکار دارند و در این میان ماسک‌ها و دستکش‌های رها شده در سطح شهر نیز بر سختی و خطر کار آن ها می‌افزاید.
وی افزود: از همه شهروندان انتظار داریم تا همانگونه که تاکنون با حفظ قرنطینه خانگی به کنترل شرایط بحرانی شیوع بیماری کووید ۱۹ کمک کرده اند، با مدیریت پسماندهای عفونی از آسیب ناخواسته به این نیروهای زحمتکش جلوگیری کنند.
مدیر امور شهری و روستایی سازمان منطقه آزاد قشم ادامه داد: باتوجه به فرا رسیدن روز طبیعت و رسم باستانی ما ایرانی ها امیدواریم امسال همه ساکنان جزیره با احترام به سلامت دیگران این روز را در خانه و در کنار خانواده بگذرانند تا ضمن کاهش احتمال آلودگی خود و خانواده از بار زحمات نیروهای پاکبان و  فضای سبز مدیریت امور شهری و روستایی سازمان منطقه آزاد قشم بکاهند و فرصتی برای تجدید قوا به این افراد بدهند.
طهماسبی همچنین بر تعطیلی اماکن تفریحی و کمپ پارک ها تاکید کرد و گفت: سرویس دهی در این مناطق تا پایان طرح فاصله گذاری اجتماعی ادامه دارد و از همه ساکنان درخواست می شود تا با عدم حضور در این اماکن به روند کنترل کروناویروس کمک کنند.

برچسب ها : قشم
خبرنگار منطقه آزاد قشم امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.

آخرین اخبار آرشیو