بازدید مومنی از واحدهای انتظامی و اجرای طرح ملی جداسازی اجتماعی در سطح شهر قشم

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم ظهر روز سیزده فروردین از فعالیت چند واحد انتظامی و ایستگاه های بازرسی در سطح شهر قشم بازدید و از نزدیک روند اجرای طرح ملی جداسازی اجتماعی را در این شهر بررسی کرد.

به گزارش فرینا، حمیدرضا مومنی با همراهی سرهنگ الهی فرمانده نیروی انتظامی شهرستان قشم، مشاور و مدیر حوزه مدیرعامل سازمان و مدیر روابط عمومی و امور بین الملل سازمان با حضور در کلانتری ۱۱۰ قشم فعالیت این واحد انتظامی را بررسی کرده و از زحمات و خدمت رسانی پرسنل انتظامی در این شرایط سخت شیوع ویروس کرونا و حفظ امنیت مردم تقدیر کرد.

در ادامه، اداره آگاهی و عملکرد نیروهای انتظامی شهرستان قشم در روز طبیعت مورد بازدید رییس هیات مدیره و مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم قرار گرفت.

بنا به این گزارش، حمیدرضا مومنی و هیات همراه از اقلام ضبط و کشف شده توسط ماموران اداره آگاهی شهرستان قشم در ایام تعطیلات نوروز 99 بازدید کرد.

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم در راستای اجرای طرح ملی جداسازی اجتماعی در سطح شهر، ایستگاه های ایست و بازرسی را بررسی و دستورات لازم برای اجرای هرچه بهتر این طرح ملی را صادر کرد.
در پایان حمیدرضا مومنی با تشکر از مردم خونگرم و قانونمند جزیره قشم که در این ایام مبارزه با ویروس کرونا در خانه های خود اقامت دارند از تلاش بی وقفه نیروهای انتظامی شهرستان قشم تقدیر کرد و از قشموندان درخواست همکاری بیشتری با مسئولان مخصوصا در روز طبیعت و حضور در خانه و کانون گرم خانواده را برای شکست زنجیره شیوع ویروس کرونا را خواستار شد.

برچسب ها : قشم
خبرنگار منطقه آزاد قشم امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.

آخرین اخبار آرشیو