اعتبار مجوزهای فرهنگی تا پایان خرداد ماه تمدید می شود

مدیرکل اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی سازمان منطقه آزاد قشم از تمدید اعتبار مجوزهای صادره از سوی این ارگان تا پایان خرداد ماه در راستای عمل به طرح فاصله گذاری اجتماعی برای پیشگیری از شیوع ویروس کرونا خبر داد.

به گزارش فرینا، علیرضا کمساری با اشاره به اطلاعیه وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی درخصوص اعتبار مجوزهای صادره از سوی این ارگان در سراسر کشور اظهار داشت: براساس این اطلاعیه و با هدف جلوگیری از تجمع های غیرضروری برای پیشگیری از شیوع کروناویروس، اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی سازمان منطقه آزاد قشم نیز هم زمان با سراسر کشور مجوزهایی که تاریخ اعتبار آن ها تا پایان سال 98 است را به مدت سه ماه، تمدید اعتبار می کند.
وی افزود: مدیران و صاحبان مشاغل مرتبط با فعالیت های هنری و فرهنگی که تاریخ اعتبار مجوز آن ها به اتمام رسیده نگران اعتبار مجوزها نباشند.

در متن اطلاعیه‌ صادره از سوی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی آمده است؛
با توجه به آثار ناشی از شیوع بیماری کرونا در کشور و لزوم شکستن زنجیره انتقال این بیماری، کلیه مجوزهای صادره وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در تمامی حوزه‌های فرهنگی، هنری، سینمایی، رسانه‌ای، دینی و قرآنی و سایر مجوزهایی که از این وزارتخانه و سازمان‌های تابعه آن در سراسر کشور اخذ می‌شود و تاریخ اعتبار آن‌ها تا پایان سال 98 بوده، به مدت سه ماه تا پایان خرداد 1399 تمدید و دارای اعتبار است.
بدیهی است پس از عبور از شرایط فعلی متقاضیان باید در اولین فرصت نسبت به تمدید مجوز خود اقدام نمایند.

برچسب ها : قشم
خبرنگار منطقه آزاد قشم امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.