تاکید نریمان بر تداوم اقدامات صورت گرفته جهت پیشگیری از کرونا در ارس

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد ارس در نشست ستاد مبارزه با کرونای سازمان منطقه آزاد ارس ضمن تقدیر از زحمات جهادگران عرصه تولید و سلامت بر لزوم تداوم اقدامات صورت گرفته جهت پیشگیری از شیوع کرونا تاکید کرد.

به گزارش فرینا، محسن نریمان در این نشست که با حضور معاونین و مدیران سازمان منطقه آزاد ارس تشکیل شد با اشاره به اقدامات انجام گرفته توسط بخش های مختلف   و مشارکت  همگانی  در خصوص مبارزه با شیوع ویروس کرونا گفت: شرط موفقیت در مبارزه با کرونا تداوم اقدامات صورت گرفته می باشد.

نریمان تاکید کرد: ماسک و مواد ضدعفونی کننده تولیدی داخل محدوده   باید به میزان کافی برای استفاده ارسوندان در اختیار فروشگاه ها و داروخانه های منتخب قرار گیرد و مدیریت بازرگانی ارس کنترل و نظارت مستقیم و مستمر بر آن داشته باشد.

وی افزود: بنا بر تصمیمات گرفته شده مقرر شد درمانگاه تخصصی ارس تا شانزدهم فروردین ماه جهت ارائه خدمات درمانی به ارسوندان به فعالیت خود ادامه دهد .

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد ارس در ادامه با تاکید بر تدوام اعمال محدودیت در خصوص چادرزنی و جلوگیری از اقامت در محدوده منطقه آزاد ارس  افزود: ضروری است طرح فاصله گذاری اجتماعی بجد در دستور کار نیروهای حراست سازمان و سایر عوامل زیربط قرار گیرد و همچنین در ایام ۱۲ و سیزدهم فروردین ماه از حضور مردم در تفرجگاه های داخل محدوده ممانعت بعمل آید.

گفتنی است؛ در این نشست گزارشی از اقدامات انجام گرفته در راستای مقابله با شیوع کرونا توسط معاونین و مدیران  سازمان منطقه آزاد ارس  ارائه شد .

برچسب ها : منطقه آزاد ارس
خبرنگار منطقه آزاد ارس امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.

آخرین اخبار آرشیو