ناحیه مقاومت بسیج سپاه قشم فعال در حوزه های خدماتی، پشتیبانی و درمانی

رییس کمیته خدمات انتظامی، امنیتی و ترافیک ستاد اجرایی خدمات سفر قشم از فعالیت های چندجانبه ناحیه مقاومت بسیج سپاه قشم در حوزه های خدماتی، پشتیبانی و درمانی جزیره تقدیر کرد.

به گزارش فرینا، حسین رفیعی با اشاره به همکاری های ناحیه مقاومت بسیج سپاه قشم در ایام شیوع بیماری کووید 19 عنوان داشت: ضد عفونی کردن معابر و اماکن عمومی، کنترل مبادی ورودی و خروجی در روستاها و شهرهای جزیره و تولید ماسک از جمله فعالیت هایی است که بسیجیان در سطح شهر و روستاهای جزیره  برای حفظ سلامت و بهداشت مردم در دست اجرا دارند.
وی با اشاره به راه اندازی سه کارگاه تولید ماسک توسط بسیج خواهران در روستاهای قشم گفت: نیروهای این ارگان همچنین با توزیع بسته های مواد غذایی بین نیازمندان، اهدا خون، توزیع ماسک در سطح جزیره و کنترل شبانه روزی مبادی ورودی و خروجی در شهرها و روستاها به ستاد اجرایی خدمات سفر قشم کمک زیادی کرده اند.
به گفته رفیعی، نیروهای بسیج و سپاه قشم همانند همیشه در لحظات حساس برای حفظ جان مردم و همکاری با دستگاه های دولتی پیشگام بوده و هستند.
رییس کمیته خدمات انتظامی، امنیتی و ترافیک ستاد اجرایی خدمات سفر قشم در پایان خاطر نشان کرد: امید است مردم با رعایت توصیه‌های پزشکی و خودداری از تجمعات، به قطع زنجیره انتقال بیماری کمک کنند.

خبرنگار منطقه آزاد قشم امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.