نشست مشترک مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم با فرمانده سپاه امام سجاد بندرعباس

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم در راستای برنامه ریزی برای توسعه همکاری های مشترک بین سپاه استان هرمزگان و سازمان منطقه آزاد قشم با فرمانده سپاه امام سجاد بندرعباس دیدار کرد.

به گزارش فرینا به نقل از فارس، در این دیدار که با حضور حمیدرضا مومنی، رییس هیات مدیره و مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم به همراه مشاور و  مدیرکل حوزه مدیرعامل، معاون فرهنگی، اجتماعی و گردشگری، مشاور امنیتی و انتظامی و مدیرکل روابط عمومی و امور بین الملل این سازمان در محل  سالن کنفرانس سپاه امام سجاد بندرعباس برگزار شد، از تلاش ها و همکاری های سردار اباذر سالاری، فرمانده سپاه امام سجاد بندرعباس و تمامی نیروهای این ارگان با منطقه آزاد  قشم در راستای کنترل و پیشگیری از گسترش بیماری کووید 19 قدردانی شد.
در این نشست، مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم از مشارکت های سپاه در اجرای هرچه بهتر طرح فاصله گذاری اجتماعی و استقرار اکیپ های گشت، بازرسی و پایش در مبادی ورودی بندرعباس به جزیره قشم تقدیر کرده و خواستار ادامه همکاری های مشترک در زمینه توسعه راهکارهای حفاظت و ارتقا سلامتی مردم استان و به ویژه جزیره قشم شد.
تلاش های سپاه در برقراری امنیت ترددها در مسیرهای دریایی و زمینی در تمامی مبادی ورودی مانند بنادر مسافری شهید حقانی و شهید ذاکری، بنادر پهل ـ لافت و جلوگیری از تردد قایق ها در مسیرهای غیرمجاز تنها بخش کوچکی از خدمات این نهاد همیشه بیدار در ایام شیوع کروناویروس بوده است.
توزیع اقلام بهداشتی، غذایی، مشارکت در ضدعفونی شهرها و روستاها، اهدا خون به بیماران نیازمند و کمک به غربالگری افراد قرنطینه شده نیز گوشه ای از اقدامات سپاه در استان و جزیره می باشد.

خبرنگار منطقه آزاد قشم امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.

آخرین اخبار آرشیو