منطقه آزاد قشم پشتیبان کادر بهداشت و درمان جزیره قشم

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم برای پشتیبانی از کادر بهداشت و درمان جزیره در راستای تامین امنیت و ارتقا سلامت ساکنان قشم تا پایان بحران کروناویروس اعلام آمادگی کرد.

به گزارش فرینا، حمیدرضا مومنی در جلسه مشترکی با حضور رییس دانشگاه علوم پزشكي و خدمات بهداشتي درماني استان هرمزگان، معاون درمان دانشگاه علوم پزشكي استان هرمزگان، مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان قشم، مدیر بیمارستان پیامبر اعظم(ص) به همراه جمعی از معاونان و مدیران سازمان منطقه آزاد قشم با اشاره به انسجام و وحدت رویه بین مردم و مسوولان در جزیره بیان داشت: برخورد مسوولانه، فرماندهی واحد وسرعت عمل در اقدامات پیشگیرانه به ما کمک کرد تا بتوانیم کنترل بهتری بر شیوع بیماری کووید 19 داشته باشیم.
مومنی ادامه داد: عملکرد بهداشت و درمان در کشور ما نسبت به کشورهای پیشرفته ای مانند انگلستانف آمریکا و اسپانیا در این شرایط بسیار عالی بوده و ما آماده حمایت های بیشتر از این مجموعه در قشم هستیم تا سلامت مردم جزیره را تضمین کنیم.
به گفته وی، در حال حاضر بیش از 150 تخت در بیمارستان شهر قشم برای پذیرش بیماران مبتلا به کرونا آماده شده در حالی که خوشبختانه در پیک بیماری تاکنون تنها 12 تخت به صورت همزمان مورد استفاده قرار گرفته اند.
مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم در پایان ابراز امیدواری کرد که جزیره بتواند با همدلی و همراهی مردم، فرماندهی شبکه بهداشت و درمان و پشتیبانی منطقه آزاد قشم، سربلند از این بحران جهان شمول بیرون آمده و برای بازآرایی صنعت گردشگری و توسعه اقتصاد، اقدامات جدیدی در پیش گیرد.
گفتنی است، در این جلسه حمیدرضا مومنی، رییس هیات مدیره و مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم، دكتر حسين فرشيدي رییس دانشگاه علوم پزشكي و خدمات بهداشتي درماني هرمزگان، دكترعبدالله غريب زاده، معاون درمان دانشگاه علوم پزشكي استان هرمزگان، حمیدرضا بهزادی، مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان قشم، احسان دبیری، مدیر بیمارستان پیامبر اعظم(ص) به همراه جمعی از معاونان و مدیران سازمان منطقه آزاد قشم حضور داشتند.

خبرنگار منطقه آزاد قشم امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.