اعلام رضایت از روند تخلیه و بارگیری و اقدامات بندر امیرآباد علیه کرونا

در بازدید عضو هیئت‌عامل و معاون امور بندری و اقتصادی سازمان بنادر و دریانوردی از بندر امیرآباد، ضمن اعلام رضایت از روند تخلیه و بارگیری، اقدامات بندر امیرآباد علیه ویروس کرونا را مؤثر و قابل‌تحسین توصیف و بر روند این اقدامات تا ریشه‌کن‌شدن کامل این بیماری تأکید شد.

به‌گزارشِ فرینا، فرهاد منتصر کوهساری، در این بازدید ضمن برگزاری جلسه با مدیر و معاونین بندر  امیرآباد اهداف و برنامه‌های پیش‌روی بندر در سال جاری بررسی و حوزه معاونت بندری؛ از‌ جمله نرم تخلیه و بارگیری، جذب سرمایه‌گذاری بخش خصوصی، اقدامات واحد HSE باتوجه‌به شرایط حساس کنونی و ... مورد ارزیابی قرار گرفت.

مدیر منطقه ویژه اقتصادی بندر امیرآباد ضمن خیر مقدم و ارائه گزارش اقدامات بندر امیرآباد به‌عنوان یک بندر پیشرو در مقابله با ویروس کرونا از وضعیت تخلیه و بارگیری، میزان صادرات و واردات و همچنین ترانزیت کالا از جمله خودرو که در ایام نوروز انجام شد اشاره و خاطر‌نشان کرد: «خوشبختانه  بندر امیرآباد توانسته است در سال ۱۳۹۸ رکورد تخلیه و بارگیری  بیش از چهار‌‌میلیون‌تُنی را برای اولین‌بار در این بندر به ثبت برساند که خود نشان‌دهنده همت همه معاونت‌ها  و ادارات و تلاش تک‌تک همکاران بوده است».

سیاوش رضوانی در‌خصوص مقابله با کرونا نیز گفت: «به‌محض شیوع این بیماری جلسات متعددی با دانشگاه علوم پزشکی و شبکه بهداشت و درمان شهرستان بهشهر، شرکت‌های کشتیرانی و عوامل انسانی و همکارانی که مستقیما در امر تخلیه و بارگیری کالا و کشتی درگیر بوده‌اند برگزار و تجهیزات مورد‌نیاز خریداری و اقدامات لازم جهت ضدعفونی و گند‌زدایی اماکن و تأسیسات و نقاط پر‌تردد انجام شد و آموزش‌های لازم به همکاران و پرسنل شرکت‌ها جهت رعایت کامل مسائل بهداشتی داده شد».

در‌پایان معاون امور بندری و اقتصادی سازمان بنادر و دریانوردی ضمن بازدید از محوطه‌ها و اسکله‌ها، از روند تخلیه و بارگیری بازدید و فعالیت بندر امیرآباد را مثبت ارزیابی کرد و بر اقدامات واحد HSE و همکاری همه دستگاه‌های مرتبط تا ریشه‌کن‌شدن کرونا تأکید شد.

آمنه شهیدی امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.

آخرین اخبار آرشیو