مجتمع تجاری تفریحی گلکسی سنتر ۴۰درصد رشد فیزیکی داشته است

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد اروند گفت: مجتمع تجاری تفریحی گلکسی سنتر 40درصد رشد فیزیکی داشته است و در نیمه اول سال 1400 به بهره برداری خواهد رسید.

به گزارش فرینا، پیش از ظهر امروز اسماعیل زمانی به همراه معاونت سرمایه گذاری این سازمان از روند ساخت و پیشرفت فیزیکی مجتمع تجاری تفریحی گلکسی سنتر، بازدید کردند.

زمانی با اشاره به اینکه مجتمع تجاری تفریحی گلکسی سنتر در موقعیتی منحصر به فرد در منطقه آزاد اروند (آبادان ـ خرمشهر) در منطقه دیری فارم در مجاورت ساختمان جدید سازمان منطقه آزاد اروند قرار گرفته است، خاطرنشان کرد: این مجتمع ۴۰درصد رشد فیزیکی داشته و در نیمه اول سال ۱۴۰۰ به بهره برداری خواهد رسید و یکی از ظرفیت گردشگری منطقه خواهد شد.

وی تصریح کرد: ابعاد بزرگ این پروژه و ترکیب کاربری های همگن و متنوع آن به گونه ای در نظر گرفته شده است که توجه کاربران فرامنطقه ای را به خود جذب خواهد نمود.

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد اروند ظرفیت های موجود در منطقه را یکی از عوامل موفقیت این پروژه دانست و ظهار داشت:  بهره مندی از امتیازات بی شمار تجارت در منطقه آزاد اروند، در کنار دسترسی عالی از جاده آبادان و خرمشهر و خصوصیات آیکونیک طرح گلکسی، آینده درخشان این مرکز را تضمین نموده است.

گفتنی است؛ این مجموعه تجاری تفریحی در سه طبقه جمعا به مساحت ۲۳هزارمترمربع در زمینی به مساحت ۳۰ هزار مترمربع  با اعتباری بالغ بر ۳هزار میلیارد ریال در حال ساخت است.

خبرنگار منطقه آزاد اروند امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.