در جلسه شورای معاونین و مدیران سازمان منطقه آزاد کیش در راستای تدوین برنامه سه ساله مطرح شد:

تعریف ساختار جدید برای مدیریت مجموعه املاک در سازمان منطقه آزاد کیش

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش گفت: با تعریف ساختار جدید در قالب شیوه نامه؛ موضوعات اقتصادی در مجموعه املاک سازمان منطقه آزاد کیش و شرکت های تابعه مدیریت خواهد شد.

به گزارش فرینا، جلسه شورای معاونین و مدیران سازمان منطقه آزاد کیش با محوریت تدوین برنامه های سه ساله که در سال دوم آن قرار گرفته ایم، با حضور غلامحسین مظفری مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش، معاونین و مدیران این سازمان و مدیران عامل شرکت های تابعه، در سالن رازی، مرکز همایش های بین الملل کیش برگزار شد.

غلامحسین مظفری بر لزوم مهندسی مجدد در تمام حوزه های سازمان منطقه آزاد کیش اشاره داشت و افزود: فرایند تصمیم گیری ها در ابتدای هر سه ماه از سال تصویب و اجرایی خواهد شد و این اقدام تحت گزارش عملکرد از تمام حوزه های سازمان در راستای شفاف سازی ارائه می شود.

مظفری اداره بازرسی و پاسخگویی به شکایات سازمان منطقه آزاد کیش را پل ارتباطی میان دستگاه های نظارتی با این سازمان مطرح کرد و افزود: این اداره باید به گونه ای عمل کند که تمام فعالیت ها در سازمان منطقه آزاد کیش در راستای شفاف سازی و تعامل اطلاعات با دستگاه های نظارتی باشد.

رئیس هیئت مدیره سازمان منطقه آزاد کیش تاکید کرد: وظیفه ذاتی اداره بازرسی و پاسخگویی به شکایات و اداره حراست سازمان منطقه آزاد کیش با نگرش حل موضوع و شفافیت سازی و صیانت از سازمان، مدیران و فعالیت های صورت گرفته در این مجموعه ها است.

مظفری افزود: بازنگری در برنامه های سال 1399 و تولید محتوا و تعامل ملی و رسانه ای از موضوعات بسیار مهمی است که در دستور کار سازمان منطقه آزاد کیش قرار گرفته است.

وی با بیان اینکه  فضای کار و تلاش در جزیره کیش و تعامل با بخش های مختلف سازمان منطقه آزاد کیش مدیریت شده است؛ گفت: با بهره گیری از ظرفیت های سرمایه اجتماعی و فرصت های پیش رو در حوزه های مختلف می توانیم اقدامات اساسی انجام دهیم.

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش بخش عمده فعالیت های سازمان منطقه آزاد کیش را پروژه های عمرانی عنوان کرد و اظهار داشت: بازسازی و بهسازی پروژه کاخ شماره 1 و 2 با مشارکت بخش خصوصی عملیاتی خواهد شد.

مظفری ساماندهی ساحل شرقی جزیره کیش را از اولویت های این سازمان برشمرد و افزود: مطالعات ساماندهی سواحل کیش به طول 42 کیلومتر به اتمام رسیده و کارهای مقدماتی ساماندهی از حد فاصل ماشه تا مسجد امیر آغاز شده است.

وی به احداث پارک ایران زمین در قالب توسعه فضای سبز به وسعت 300 هکتار اشاره داشت و گفت: این پارک یکی از بزرگترین پروژه هایی است که امسال اجرایی خواهد شد و سرمایه گذارانی برای مشارکت در این پروژه اعلام آمادگی کردند.

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش تاریخی حریره را از جاذبه های گردشگری و سرمایه های پنهان در جزیره کیش معرفی کرد و خاطر نشان کرد: براساس ظرفیت های موجود در این حوزه، فعالیت های اساسی انجام نشده و بیشتر به توسعه مدرن توجه شده است و نیاز است به منطقه تاریخی حریره توجه ویژه شود.

مظفری بر لزوم برند سازی اپلیکشن "آی کیش" تاکید داشت و گفت: برای جلوگیری از واسطه گری در حوزه گردشگری این اپلیکشن می تواند برای گردشگرانی که مقصد خود را جزیره کیش انتخاب می کنند خدمات با کیفیت ارائه دهد.

وی یادمان سعدی را از دیگر جاذبه های این جزیره عنوان کرد و گفت: این موضوع در ظرف دو ماه باقی مانده از فصل اول سال تعیین تکلیف می شود.

رئیس هیئت مدیره سازمان منطقه آزاد کیش تمام حوزه های سازمان را متولی جذب سرمایه گذاری در جزیره کیش عنوان کرد و افزود: بازنگری فرایندهای جذب دائمی سرمایه گذار یکی از مهترین وظایف حوزه اقتصادی و سرمایه گذاری سازمان منطقه آزاد کیش است.  

مظفری در ادامه سخنان خود بر ضرورت ایجاد ساختمانی با محوریت جذب مرکز دائمی سرمایه گذاری اشاره داشت و گفت: با فراهم شدن این مهم می توانیم با سرعت و کیفیت تمام فعالیت خود را در این زمینه ادامه دهیم.

همچنین وی بر قطعه بندی و فاز بندی شهرک تخصصی به عنوان علم و فن آوری تاکید کرد و اظهار داشت: با توجه به مزیت صنعت دارو و تجهیزات پزشکی در کیش می توانیم با بهره گیری از ظرفیت های شهرک تخصصی در تولید دارو پیشگام باشیم.

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش افزود: افتتاح دبیرخانه دائمی نمایشگاه ها و همایش های تخصصی و صنایع پتروشیمی یکی از فرصت ها و پتانسیل های ایجاد شده در جزیره کیش است و باید از این ظرفیت بهره لازم را برد.

مظفری اجرای پروژه های عمرانی شرکت عمران، آب و خدمات منطقه آزاد کیش را یکی از اقدامات موثر و تاثیرگذار برای کیشوندان و جذب گردشگران مطرح کرد و افزود: با اجرای فستیوال های مجسمه سازی، پارک آهوان، المانها، یادمان کیش، موزه، کشتی یونانی و... در توسعه جذب توریسم از اهمیت بالایی برخوردار است.

وی عنوان کرد: باید نخستین منطقه ای در سطح کشور باشیم که نسبت به ارائه گزارش مجامع مالی اقدام می کنیم.

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش با اشاره به پتانسل های موجود در ورزش جزیره کیش و ساختار بخشی از مجموعه ها، اظهار داشت: با مدیریت افرادی که به عنوان مربی در این حوزه فعالیت می کنند می توانند بر اساس نیاز مردم خدمات ارائه دهند.

مظفری خاطر نشان کرد: با بهره گیری از فرصت ها و پتانسیل های موجود در سواحل کیش برای فراهم کردن زیرساخت های مورد نیاز اعم از گسترش روابط بین الملل ورزشی به عنوان منطقه گردشگری تخصصی ورزشی در سطح کشور می توانیم خدمات با کیفیت ارایه دهیم.

وی عنوان کرد: با راه اندازی آموزش و ورزش های هوایی و تفریحی در جزیره هندورابی ضمن اینکه آغاز سرمایه گذاری در این جزیره است در جذب گردشگری نیز تاثیر گذار خواهیم بود.

گفتنی است؛ با ارائه گزارش معاونت ها و مدیران سازمان منطقه آزاد کیش، شرکت ها و موسسات تابعه در جلسه شورای معاونین و مدیران این سازمان، استحصال زمین، مبارزه با فساد مالی،تسهیل فرایند صدور مجوز ها، حفظ محیط زیست، ورود به بورس بین الملل، بازسازی اماکن ورزشی؛ پلاژ آقایان و بانوان، بازسازی ساختمان جانبی سازمان،راه اندازی بازار تره بار، راه اندازی بیمارستان ۲۰۰ تختخوابی با مشارکت بخش خصوصی، توزیع بسته های حمایتی، نام آوران ماندگار، شب های فرهنگ و هنر، پیش بینی و بازنگری در بودجه، کلوپ های دریایی، از جمله مباحث مطرح شده در این جلسه بود، 

خبرنگار منطقه آزاد کیش امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.

آخرین اخبار آرشیو