معاون انرژی سازمان پدافند غیرعامل کشور:

منطقه ویژه پارس از نظر ویروس کرونا سفید است

معاون انرژی سازمان پدافند غیرعامل کشور گفت: سازمان منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس به عنوان یک منطقه صنعتی سفید یک الگوست.

به گزارش فرینا، در نشست کمیته اضطرار منطقه ویژه پارس که به ریاست مدیرعامل سازمان منطقه ویژه پارس و با حضور مدیران عامل و مدیران شرکتهای مستقر در این منطقه به صورت ویدئو کنفرانس برگزار شد، شرایط اجرا و عملکرد شرکت‌های مستقر در منطقه درباره ابلاغیه‌های وزیر نفت برای مقابله با شیوع ویروس کرونا بحث و برررسی شد.
معاون انرژی سازمان پدافند غیرعامل کشور در سخنانی در این نشست ضمن قدردانی از تلاش‌های انجام شده در وزارت نفت برای مقابله با انتشار و شیوع ویروس کرونا گفت: منطقه پارس جنوبی و عسلویه با اجرای صحیح ابلاغیه‌های وزیر نفت و با مدیریت خوب آقای موسوی و همراهی مدیران عامل شرکت‌های مستقر در منطقه تاکنون یکی از امن‌ترین مناطق صنعتی در جهان بوده که با توجه به کثرت و تنوع جمعیتی، شیوع این ویروس فراگیر جهانی را به خوبی کنترل کرده‌اند.
محمدعلی مطیعی، افزود: منطقه ویژه پارس یک منطقه امن صنعتی سفید است که موضوع کنترل ویروس کرونا در این منطقه با توجه به حجم تعداد نیروهای کار و نقش آن در اقتصاد و تولید ملی می‌تواند به عنوان یک الگو مورد توجه جدی قرار گیرد.
در این نشست فوق‌العاده برنامه‌های شرکت‌ها درباره تداوم فعالیت‌ها، حضور با برنامه و دوره‌ای نیروها، تعویق انداختن برخی پروژه‌های تعمیراتی پالایشگاه‌ها، راه‌اندازی مراکز مجهز آزمایشگاهی، ممانعت از حضور کارکنان در معرض خطر و … از جمله مباحث مورد برررسی بود که تصمیم‌های جدیدی درباره آنها اتخاذ شد.

آمنه شهیدی امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.

آخرین اخبار آرشیو