ورود همزمان 7 کشتی کالای اساسی به بندر شهید بهشتی چابهار

مدیر کل بنادر و دریانوردی سیستان و بلوچستان از ورود و تخلیه همزمان 7 کشتی حامل کالای اساسی مورد نیاز کشور به بندر شهید بهشتی چابهار خبر داد.

به گزارش فرینا به نقل از تسنیم، بهروز آقایی، محموله این کشتی‌ها را 340 هزار تن کالای اساسی از جمله گندم برنج، جو ... مورد نیاز کشور اعلام کرد که در هفته جاری تخلیه و به مراکز هدف انتقال خواهد شد.
آقایی با بیان اینکه علیرغم تأثیر ویروس کرونا بر اقتصاد دنیا رونق تجارت با ورود کشتی کالای اساسی در بندر چابهار ادامه دارد افزود: پهلوگیری این کشتی‌ها به اسکله بندر شهید بهشتی انجام شده و عملیات تخلیه همزمان با استفاده از تجهیزات مدرن استراتژیک بندری در حال انجام است.
وی با بیان اینکه عملیات تخلیه و بارگیری کشتی‌ها با نرم مطلوب و روان ترافیکی به صورت شبانه‌روزی انجام می‌گیرد، اظهار کرد: با تخلیه همزمان این شناور‌ها رکورد جدیدی در تخلیه کالای اساسی در بنادر کشور ثبت خواهد شد.
مدیر‌کل بنادر و دریانوردی سیستان و بلوچستان گفت: آمار تخلیه و باگیری در فروردین سال 99 نسبت به مدت مشابه سال قبل 30 درصد رشد داشته است که در اقتصاد و اشتغال مردم استان تأثیر به سزایی خواهد داشت.

آمنه شهیدی امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.

آخرین اخبار آرشیو