توليد 1200 تن فوم پلي اتيلن در منطقه ويژه شيراز

لینک کوتاه: freena.ir/detail/5610
ساعت 16:25 چهارشنبه 11 خرداد 1390
مدير عامل يک واحد توليدي در منطقه ويژه اقتصادي شيراز از توليد 1200 تن فوم پلي اتيلن در طول سال در منطقه ويژه اقتصادي شيراز خبر داد.

عباس مولا مديرعامل واحد توليدي کيميا پوليمر پارس با بيان اين مطلب در گفتگو با خبرنگار بنا(bena) افزود: کيميا پوليمر پارس واقع در منطقه ويژه اقتصادي شيراز به توليد فوم هاي پلي اتيلن مي پردازد، اين محصول (فوم پلي اتيلن) به عنوان عايق حرارتي – صوتي و رطوبتي در ديوار، سقف و کف ساختمان ها به منظور ممانعت از انتقال صدا و رطوبت از طبقات يا واحد ها به يکديگر استفاده مي شود.

وي تصريح کرد: پلي فوم از سلول هاي کاملاً پليمريزه شده اتيلن که به صورت شبکه اي مسطح ملکول هاي گاز را در خود محبوس کرده اند تشکيل شده و همين خصوصيت آن در برابر عبور گرما و سرما صدا و رطوبت نفوذ ناپذيري دارد، اين محصول به صورت متالايز شده يعني همراه با روکش از آلومينيوم با ساير فلزات به منظور پوشش نماها و يا سقف سوله ها بسيار مناسب و مقرون به صرفه است.

مولا خاطر نشان کرد: واحد توليدي کيميا پوليمر پارس در سال 1382 فعاليت خود را آغاز کرد، مساحت اين واحد توليدي 8 هزار متر مربع است که 5 هزار متر مربع آن زيربنا است.

وي ادامه داد: همچنين تعداد افراد شاغل در کيميا پوليمر پارس 50 نفر ثابت و حدود 100 نفر متغير است.

مولا اذعان داشت: در سال هاي گذشته از اين واحد توليدي صادرات به کشورهاي آسياي ميانه صورت مي گرفت که اميدواريم به زودي اين امر دوباره از سر گرفته شود./206

شناسه خبری: 5610

آخرین اخبار

از تبدیل وضعیت ایثارگران تا رشد 300 درصدی پروژه‌های زیرساختی «اروند»
راه‌اندازی اینترنت رایگان نسل 6 در کیش
وزیر اقتصاد: نهایی شدن كریدر شمال جنوب مورد تاكید ایران است
گردهمایی بهترین های فناوری اطلاعات و ارتباطات کشور در نمایشگاه کیتکس 2024
ندای تفرقه، صدای دشمن است

یادداشت

اهمیت راهبردی بندر چابهار در توسعه‌ منطقه‌ای
مناطق آزاد و ویژه اقتصادی؛ هویت بخش شعار «جهش تولید با مشارکت مردم»
«جهش تولید» نیاز به «مشارکت مردمی» دارد
اهداف اقتصادی در حکومت مردم‌سالار باید توسط توده مردم تعیین شود
ماکو، سرزمین چهارسو