حسابرسی داخلی ارزش آفرین عملکرد مدیران است

مدیر حسابرسی داخلی و امور مجامع سازمان منطقه آزاد قشم گفت: حسابرسی داخلی به عنوان یک مشاور مستقل و مطمئن مدیران سازمان منطقه آزاد قشم، برای بهبود عملکرد این سازمان ارزش آفرینی کرده و می کند.

به گزارش فرینا، امید عبدی در تشریح عملکرد سال 98 مدیریت حسابرسی داخلی و امور مجامع سازمان منطقه آزاد قشم با بیان این مطلب افزود: این مدیریت در راستای شفاف سازی، همکاری و نظارت مستمر بر عملکرد موثر و اثربخش  واحدها و مدیریت های سازمان و شرکت‌های تابعه، امسال نیز همچون سال گذشته آماده اجرای وظايف محوله خود است.
عبدی با اشاره به اینکه این مدیریت درانجام وظایف محوله خود بيش از 4 هزار اسناد حسابداری صادر شده در سال 98 را به صورت نمونه ای قبل از پرداخت رسیدگی، اصلاح  یا رفع ایراد کرده  است، برگزاري و حضور در مجامع عمومي ساليانه شركت ها و موسسات تابعه سازمان منطقه آزاد قشم براي تصويب صورت هاي مالي منتهي به29اسفند 97 و متعاقبا برگزاري كليه مجامع مذكور در موعد مقرر قانوني را از مهم ترین اقدامات این مدیریت در سال 98 خواند.
وی یادآور شد: اسناد این صورت های مالی برای ارائه اظهار نظر "مطلوب" جهت صورت هاي مالي و تلفيقي سازمان و گروه شركت هاي تابعه براي سال مالي 97 به  حسابرس مستقل سازمان ارائه شد.
مدیر حسابرسی داخلی و امور مجامع سازمان منطقه آزاد قشم همکاری با حسابرس و بازرس قانونی سازمان جهت ارائه عملكرد هيات مديره سازمان و بستن صورت هاي  مالي سال مالي 29 اسفند ماه 1397 و برگزاري مجمع عمومي عادي سازمان منطقه آزاد قشم را نیز از دیگر اقدامات سال 98 این مدیریت دانست.
عبدی گفت: همچنين در سال 98، مجمع عمومي عادي صاحبان سهام براي طرح تملك دارايي هاي سرمايه اي سازمان منطقه آزاد تجاري ـ صنعتي قشم مربوط به دوره  مالي منتهي به 29 اسفند ماه 1397 در روز اول بهمن 98 از سوی این مدیریت در سالن كنفرانس دبيرخانه شورايعالي مناطق آزاد و يژه اقتصادي در تهران برگزار و عملكرد هيات مديره سازمان مورد تاييد و تنفيذ هيات محترم وزيران  قرار گرفت.

خبرنگار منطقه آزاد قشم امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.

آخرین اخبار آرشیو