طرح جامع منطقه ویژه اقتصادی قصر شیرین طرح استراتژیک استان است

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری کرمانشاه گفت: طرح جامع منطقه ویژه اقتصادی قصرشیرین را طرح استراتژیک اقتصادی در استان و کشور است.

به گزارش فرینا به نقل از خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه، هدایت حاتمی  در ویدیو کنفرانس با رویکرد بخش های مختلف صنعت، معدن، کشاورزی و خدمات گفت: طرح جامع منطقه ویژه اقتصادی در قصرشیرین را طرح استراتژیک اقتصادی در استان و کشور است.

حاتمی سپس به پتانسیلهای فراوان بخش های کشاورزی، صنعت و معدن استان اشاره داشت و افزود: مزیت های زیادی در استان و کشور داریم که در راهبردهای طرح جامع اقتصادی بایستی به آن توجه داشت.
وی به هدفگذاری اقتصادی طرح پرداخت و گفت: بایستی فرصت های سرمایه گذاری در این منطقه به خوبی برای سرمایه گذاری داخلی و خارجی دیده شود.
معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری کرمانشاه، صنایع فراوری، بسته بندی، ایجاد انبار ذخیره سازی و نمایشگاه محصولات را از ضروریات طرح منطقه ویژه اقتصادی قصرشیرین برشمرد.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان کرمانشاه طی سخنانی با اهمیت بخش کشاورزی پرداخت و گفت: یکی از محورهای اصلی اقتصاد استان بخش کشاورزی است.
حاتمی سپس به رویکرد و برنامه های بخش کشاورزی اشاره داشت و افزود؛ بخش کشاورزی بخشی وسیع و گسترده است و قطعا در منطقه ویژه اقتصادی باعث رونق منطقه می شود.
او با اشاره به مزیتهای کشاورزی به رویکردها در طرح منطقه ویژه اقتصادی قصرشیرین پرداخت که تاثیر بسزایی در ایجاد اشتغال و درآمد و جهش تولید خواهد داشت.

آمنه شهیدی امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.