حمایت معیشتی از 58 کارگر قشمی در روز جهانی کار و کارگر

مدیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی سازمان منطقه آزاد قشم از تهیه 58 بسته معیشتی برای کمک به اقتصاد آسیب دیده کارگران، ناشی از شیوع بیماری کووید 19 و تامین بخشی از مایحتاج آن ها در ماه مهمانی خدا خبر داد.

به گزارش فرینا، سلیمان رنجبری ضمن تبریک هفته کار و کارگر عنوان داشت: این مجموعه هر سال به مناسبت روز کار و کارگر اقدام به برگزاری همایش تجلیل از کارگران منتخب جزیره می کرد اما امسال به دلیل شیوع بیماری فراگیر کروناویروس و تعطیلی تمامی همایش ها و جشنواره ها، امسال هزینه های این همایش به تهیه بسته های معیشتی اختصاص یافت.
رنجبری افزود: باتوجه به تاکیدات مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم در خصوص تامین نیازهای اساسی خانواده های آسیب دیده در ایام کرونا و باتوجه به حلول ماه مبارک رمضان، این بسته ها شامل کالاهای اساسی و مصرف روزانه خانوار، به مناسبت روز کار و کارگر بین خانواده های نیازمند توزیع می شود.
مدیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی سازمان منطقه آزاد قشم افزود: امید است انجام این طرح حمیتی با همکاری معاونت توسعه مدیریت سازمان منطقه آزاد قشم و مدیریت پشتیبانی بتواند بخشی از نیازهای این 58 خانواده را در ماه مهمانی خدا تامین کند.

خبرنگار منطقه آزاد قشم امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.