علیم یارمحمدی:

با وجود شیوع بیماری کرونا حجم فعالیت بنادر کشور از جمله بندر چابهار افزایش یافته است

عضو هیأت رئیسه کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی گفت: در شرایط کنونی بر اساس آمارهای ارائه شده حدود هفت کشتی بزرگ حمل کالا آماده پهلوگیری در بندر چابهار جهت تخلیه کالاهای وارداتی است که این نشان دهنده حجم بالای فعالیت بندر چابهار در شرایط فعلی است.

به گزارش فرینا به نقل از خانه ملت، علیم یارمحمدی افزایش تخلیه و بارگیری کالا در بندر چابهار را چشمگیر توصیف کرد و گفت: در دو ماه اخیر با وجود شیوع بیماری کرونا و تعطیلی بسیاری از مشاغل، حجم فعالیت بنادر کشور از جمله بندر چابهار افزایش یافته است.

افزایش میزان واردات و تخلیه کالا‌ها در بنادر جنوبی

نماینده مردم زاهدان در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: خوشبختانه عملکرد دولت در تأمین، واردات و توزیع کالا‌های اساسی در شرایط کرونایی بسیار مثبت بوده و این مسئله موجب شده که میزان واردات و تخلیه کالا‌ها در بنادر جنوبی افزایش یابد.
یارمحمدی گفت: در شرایط کنونی بر اساس آمار‌های ارائه شده حدود هفت کشتی بزرگ حمل کالا آماده پهلوگیری در بندر چابهار جهت تخلیه کالا‌های وارداتی هستند که این نشان دهنده حجم بالای فعالیت بندر چابهار در شرایط فعلی است.
وی ادامه داد: با توجه به ظرفیت‌های بالای این بندر، تقویت و توسعه زیرساخت‌ها از جمله پس‌کرانه بندر چابهار ضروری است.

مشوق‌های مالی بندر چابهار برای افزایش ورود کشتی‌های تجاری

عضو هیأت رئیسه کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی افزود: در یک سال اخیر مشوق‌های بسیاری برای جذب کشتی‌ها جهت تخلیه و بارگیری کالا‌ها از بندر چابهار تعیین شده است، از جمله کاهش تعرفه و عوارض تخلیه و بارگیری کالا در این بندر، که این مسئله موجب افزایش حضور کشتی‌های تجاری در بندر چابهار شده است.

آمنه شهیدی امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.