با رای موافق نمایندگان صورت گرفت؛

ارجاع لایحه توسعه منطقه آزاد انزلی به کمیسیون اقتصادی

نمایندگان مجلس لایحه توسعه محدوده منطقه آزاد تجاری ـ صنعتی انزلی را به دلیل مشخص نبودن نقشه به کمیسیون اقتصادی ارجاع کردند.

به گزارش فرینا به نقل از خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، نمایندگان در نشست علنی امروز (سه شنبه، 16 اردیبهشت ماه) مجلس شورای اسلامی در جریان بررسی جزئیات لایحه توسعه منطقه آزاد تجاری-صنعتی گیلان (انزلی) بعد از موافقت با ماده واحده آن مبنی بر اینکه محدوده منطقه آزاد تجاری- صنعتی گیلان (انزلی) به مساحت 8609 هکتار تعیین شود تبصره آن را برای تعیین تکلیف و تعیین نقشه به کمیسیون اقتصادی ارجاع دادند.

گفتنی است؛ در ماده واحده لایحه توسعه منطقه آزاد تجاری ـ صنعتی گیلان (انزلی) آمده است: محدوده منطقه آزاد تجاری ـ صنعتی گیلان (انزلی) به مساحت 8609 هکتار بر طبق نقشه پیوست که به تصویب هیات وزیران رسیده است تعیین می گردد.

همچنین در تبصره این لایحه که برای بررسی بیشتر به کمیسیون اقتصادی ارجاع شد آمده است: به دولت اجازه داده می شود علاوه بر محدوده فوق الذکر حداکثر به میزان 2 هزار هکتار در نقاط دارای توجیه شهرستان های استان گیلان با اولویت انزلی را به محدوه اضافه نمایند.

لازم به ذکر است؛ مسعود پزشکیان نایب رئیس مجلس پس از ایراد سخنان موافقان و مخالفان این تبصره تاکید کرد که تبصره مذکور باید جهت تعیین نقشه به کمیسیون ارجاع و تعیین تکلیف شود که با موافقت نمایندگان روبه رو شد.

آمنه شهیدی امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.